מסתבר שבשביל להיות כוכב מצליח בביצה, כל מה שנדרש ממך זה להיוולד בסוף השנה האזרחית, כי דצמבר זה חודש של כוכבים גדולים! אחרי סופ"ש חגיגות יום הולדתה של שלומית מלכה שציינה 24 שנות יופי, וחגיגות שערכה אורטל עמר לבן זוגה הזמר המצליח בן אל תבורי שציין 26 שנות סילסולים, גם דודו אהרון מצטרף לקרנבל.

בראשון האחרון ציין אהרון את יום הולדתו ה- 33 ובדומה לתבורי זכה להפקה מושקעת מצד בחירת ליבו נטלי לוי. אמש הפתיעה לוי את הזמר המסלסל כשערכה אירוע מצומצם ומשוקע לחברים קרובים. המקום עוצב בשולחן לבן, שמפניות וכוסות מעוצבים במיוחד עם שמו של הזמר, בלונים וסידורי פרחים לבנים בין היתר בצורת האות שנושאת את שמו של הזמר, ממש כמו בחתונה.

יש גם כוסות צ'ייסר. (צילום: אינסטגרם)
יש גם כוסות צ'ייסר. (צילום: אינסטגרם)



האורחים נהנו גם מהטרנד החדש של שף פרטי שבישל להם מול עיניהם. ומה לקינוח? אין חגיגה בלי עוגה? זה לגמרי נכון! מי שגנב את ההצגה זה עוגת השכבות המושקעת בצבע לבן, שממש הזכירה לנו עוגת חתונה מסורתית, מעוטרת בפרצופיהם של הזוג המאוהב. 

אז האם השניים עורכים חזרות גנרלית לחתונה עוד לפני הצעת הנישואים המיוחלת? כי בעוד ציפינו לראות רק את פרצופו של אהרון מתנוסס על העוגה לרגל הולדתו, היה זה פניהם של השנים שכיכבו עליה כאילו חגגו באירוע את אהבתם. בתום האירוע המשיכו אהרון ולוי להופעתו של הקולגה משה פרץ לשם הוזמן דודו לבמה כזמר אורח ומשם להמשך החגיגות במסעדת התרנגול הכחול. שיהיה במזל.

דה!
דה!