דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו עומלים בימים אלה על הפקת החתונה הנוצצת שצפויה להיערך במהלך 2018. פיק ששוהה בימים אלה בביקור בישראל, ללא הארוס קוונטין החלה בבירורים והכנות ראשונות לחתונה בארץ. אממה הזוג שומר על פרופיל נמוך וערפל של סודיות מוחלטת בכל מה שקשור לפרטי החתונה הכי מסקרנת לשנה החדשה אך מערכת TMI שלא יכלה להתאפק לקראת בואם המתבקש של הכוכבים ההוליוודיים הגדולים לישראל ביניהם ברוס ויליס, אומה תורמן וסמואל אל ג'קסון, הלא הם רק תמצית מחבריו הטובים של טרנטינו, יצאה לחקור את העניין וגילתה בשורה מעציבה.

אז אנחנו מצטערים לאכזב את כל גופי התקשורת ותושבי המדינה, כי לא נזכה לשטיח אדום עליו יצעדו כוכבי על אמריקאים בישראל כי פיק וטרנטינו מתכננים לערוך שתי חתונות במקביל, אחת בארץ ואחת בלוס אנג'לס, בדומה למסיבות האירוסין הכפולות שערכו אחת במלון יוקרתי בהרצליה שהופקה על ידי אחותה שרונה פיק ואחת במסעדה נחשבת בניו יורק.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום: ניר סגל)
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום: ניר סגל)


עוד אפשר לספר כי החתונות צפויות להיות אינטימיות ולא מנקרות עיניים, שאליהם יוזמנו מקבץ מצומצם של בני משפחה וחברים קרובים. שתי שמלות כלה, פעמיים ספירת צ'קים ומתנות וכל דבר במנה כפולה. נשמע כמו חלום או סיוט גדול? הכל בעיניי המתבונן

בקרוב בלבן (צילום:גטי)
בקרוב בלבן (צילום:גטי)