הקלטות הסתר שנחשפו אתמול לראשונה בחדשות ערוץ 2 בהן ניתן לשמוע את יאיר נתניהו וחבריו רומן אברמוב ואורי מימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון, מנהלים שיחה ברכב כשהם בדרך חזרה מבילוי במועדון חשפנות בקיץ 2015. בסמוך לאותו הזמן, ניהל נתניהו ג'וניור מערכת יחסים עם הדוגמנית לי לוי, שהיא אחת מהאקסיות המיתולוגיות והמפורסמות של הצעיר.

באותה הקלטה נשמע נתניהו מחפיץ נשים, משוחח בבדיחות עם חבריו על מתווה הגז ומנסה לסדר לחבריו את האקסית שלו" "אם אתה רוצה אני אסדר לך את ... אני צריך לסדר לכולם את.....", בתמורה ל"סגירת חוב" ומן המתבקש היה לפנות אל לוי אחרי חשיפת הקלטת הסתר המטלטלת. לוי קיבלה את הבשורה על ההקלטה בתדהמה גדולה ומתום פרסום הידיעה בחדשות היא לא עונה לטלפונים ולא משיבה להודעות.

עוד לא עשיתם לנו לייק? לחצו, היכנסו לעמוד האינסטגרם של TMI והישארו מעודכנים


הסוכן שלה חגי דור, עונה בשמה ומספר כי גוף תקשורת אחר נהג בה בצורה לא הוגנת כשחייג אליה רגע אחרי פרסום הידיעה וניצל את העובדה שהיא לא דוברת עברית ולקח ממנה תגובה מבלי שהיא שמעה בכלל את ההקלטות ולא היה לה מושג על מה מדובר ועל מה היא עונה או משיבה. כך מסרה לוי לאותו גוף תקשורת: "זאת בטח הייתה טעות, הוא לא דיבר עליי וגם אם כן - אז מה, מדובר בשיחת גברים. בכל אופן זה לא פוגע בי".

בימים יפים. לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: אינסטגרם)
בימים יפים. לי לוי ויאיר נתניהו (צילום: אינסטגרם)

כעת, ישנה תגובה רשמית של לוי: "ביממה האחרונה התפרסמה הקלטה בה נשמעו משוחחים יאיר נתניהו ושני חברים נוספים על נושאים שונים ובהם שיחות מביכות על נשים בכלל ועל בת זוג של יאיר ששמה לא הוזכר בכתבה. וישנה סבירות כי הכוונה היתה אליי. וזאת על אף שבמועד ההקלטה אוגוסט 2015 כבר לא הייתי בת הזוג של יאיר. בכל מקרה, חשוב לי להבהיר ולהשמיע את דעתי על תוכן השיחה המוקלטת ואין בעובדה כי אולי הדוברים היו לאחר ערב בילוי ורווי אלכוהול משום להפחית מחומרת הדברים, הגועל והחלחלה שאחזה בי בזמן ששמעתי והבנתי את תוכן השיחה. חשוב לי להדגיש כי תחושת הגועל לא נובעת מהעובדה כי אולי חלק מהדברים כוונו אליי אלא מעצם העובדה שגם היום בעולמינו ישנם כאלה שחושבים ומדברים בצורה כזאת פוגענית ומזלזלת בנו הנשים ולכן אל לנו להיות מופתעות כיצד הטרדות מיניות ופגיעות מיניות הפכו לנורמה בקרב גברים כאשר השיח הוא השיח ששמענו בהקלטה. כאישה גאה וחזקה שמרגישה חלק בלתי נפרד מהתהליך של ההעצמה הנשית שעובר על כולנו ובעיקר בתקופה הנוכחית. אם יש דבר שעליו כיום אני מצטערת ואפילו חשה בושה גדולה היא העובדה שהייתי בת זוג, אמנם לתקופה קצרה, של אדם שמחזיק בדיעות חשוכות כלפי נשים."

 עם פרסום ההקלטה יאיר נתניהו התנצל ומסר: "בשיחה לילית, תחת השפעת אלכוהול, אמרתי דברי הבל על נשים ודברי הבל אחרים שמוטב שלא היו נאמרים. הדברים אינם מייצגים את מי שאני, את הערכים עליהם חונכתי ואת מה שאני מאמין בו. אני מצר על הדברים ומתנצל אם מישהו נפגע מהם".

לי לוי כיום. (צילום: אור גפן)
לי לוי כיום. (צילום: אור גפן)

יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)