לפני כחודש כוכבת הילדים מיקי מוכתר ריגשה את כולם כשסיימה לככב בפרמיירה למחזמר עליסה בארץ הפלאות וזכתה לחתונה בהפתעה. מוכתר שלא ידעה שבן זוגה אריק עורי תכנן לה אירוע מושקע עם חופה על במת ההצגה מול כל המוזמנים בקהל, ולאחר מכן מסיבה, כמעט התעלפה מרוב התרגשות ולא הותירה אף עין יבשה.

כעת היא עושה זאת שוב בהצגה אחת לפני אחרונה של "מיקי בארץ הפלאות". כוכבת הילדים האהובה העלתה לבמה את הילדה המקסימה זוהר החולה במחלת הסרטן שעברה כבר למעלה מ-14 טיפולי הקרנות והשתלת מח עצם. מוכתר חיבקה את הילדה המתוקה וביקשה מ-3000 האנשים שהגיעו לצפות בהופעה להתפלל בפרק מהתהילים לרפואה לילדה.

גם במקרה הזה מוכתר המדהימה לא הצליחה לעצור את הדמעות שלה ושל קהל האורחים הנרגש. כזכור מוכתר בעצמה עברה לא מעט טלטלות קשות בחייה שכוללת בין היתר את מות אחיה הקטן, אובדן של קרובי משפחה בתאונת דרכים וגם את המחלה הארורה היא מכירה מקרוב. לפני מספר שנים גילו למוכתר סרטן דרגה 5 בבלוטת התריס והיא נאלצה לעבור ניתוח לכריתת הבלוטה, במקרה שלה היה סוף טוב והיא ניצחה את המחלה. נצטרף גם אנחנו לתפילה למען הילדה ולכל ילדי ישראל לרפואה שלמה אמן.


מיקי מוכתר (צילום: ענת מוסברג)
מיקי מוכתר (צילום: ענת מוסברג)

"עליתי לבמה וראיתי אותה בשורה שלישית היא מחאה לי כפיים ונופפה לי לשלום. הייתי עוד לפני זה קצת מתוחה בגלל דברים אחרים, אבל באותו רגע הכל נמחק ועשיתי את כל ההצגה רק בשבילה. כשקראתי לה לבוא לבמה היא מאד התרגשה. והיא הגיעה שפוכה להצגה אחרי כל הטיפולים שהיא עוברת, אבל היא לא ויתרה. זה אחד הרגעים שאני לא אשכח כל החיים שלי ואני אלווה אותה עד שהיא תחלים ותבוא שוב עם שיער."