לא תאמינו, רון נשר, הראפר והיוצר שהכיר בין הצמד לבין המפיק ג'ורדי רוצה לשים סוף ליריבות שלו עם סטטיק ובן אל! כן, נשמע הזוי, אבל הוא יעשה את זה רק אחרי שיסגור איתם חשבון בפעם האחרונה. בלהיט האחרון והמצליח של סטטיק ובן אל "נמסטה" עקצו הצמד את רון נשר אחרי זמן ממושך שספגו ושתקו, אז נשר הבטיח ברשתות שהוא ישיב מלחמה קשה וישפיל אותם ועכשיו זה קורה.

מחר ישיק נשר את הסינגל החדש שלו שמוקדש כולו לצמד הזמרים המצליח ונקרא אפילו על שמם בעיוות לשמות נקבה "לירזובתאל". אחרי הסינגל מבטיח נשר שהוא ישים סוף לגידופים ההשמצות והיריבות הקשה, ישאיר את המלחמה מאחור וימשיך הלאה. כטיזר לסינגל העלה נשר סרטון למעריציו הוא פונה לצופים ומבקש מהם שמהרגע שיוצא השיר שכולם יתייגו את השיר #לירזובתאל.

רון נשר (צילום: יח"צ)
רון נשר (צילום: יח"צ)


בתיאור הסרטון כתב נשר, "הפרומו הרשמי לשיר שהולך לעשות המון רעש במדינה כאש בשדה קוצים ....התשובה הרשמית ל"נמסטה" של צמד הכוסיות הכי מבוקשות בישראל הלא הם ....לירז.....ובתאל!!!!" ובסרטון שערך רגע לפני יציאת השיר החדש הוא הוא פונה לסטטיק ואומר: " זוכר אותי? רון נשר, הבן אדם שיצר אותך, האבא השלישי שלך בחיים ,ילד, זוכר אותי? אני הולך להשמיד אותך".  אנחנו כבר מצפים. ואתם?

הצמד. סטטיק ובן אל (צילום:  אור גפן)
הצמד. סטטיק ובן אל (צילום: אור גפן)