לאחר שנודע דבר חזרתה של מרינה מקסימיליאן להוביל את הקמפיין של מותג האופנה ONOT היא חטפה ביקורות לא פשוטות על משקלה שלא מתאים לרעיון המידות הגדולות שהחברה מייצגת.  אתמול, הגיעה הזמרת לצילומי הקמפיין ואמרה "אני מאוד מבינה את אותן נשים. גם אני תמיד חיפשתי את המודל המדויק לי ולכן אני מאוד מבינה לליבן. אני לא יכולה להיות משהו אחר ממה שאני כרגע אבל אני מבטיחה שתהייה התייחסות רחבה יותר במסגרת המהלכים שצפויים לשנת ה-40 של המותג". סיפרה

"בסופו של דבר, אני מייצגת נשים שלא מיוצגות בחברות אחרות. אני לא רק פרצוף יפה אני לוקחת אחריות על הרבה יוזמות, וערכים. מספיק להתנצל על מי שאנחנו כל אחת שונה". על הסט, התחברה מקסימיליאן עם שמחה התוכית החמודה ששהתה על הכתף שלה ויחד הם הביאו תמונות מיוחדת ויפות.

קראחנה. מרינה מקסימיליאן (צילום: רפי דלויה)
קראחנה. מרינה מקסימיליאן (צילום: רפי דלויה)


מארינה עולה בקרוב במופע פסנתר מיוחד אותו היא תשיק בתחילת מרץ ונאלצה במשך תקופה לשמור על הקול, ובמהלך הזמן היא ניצלה את השקט בכדי לחקור וללמוד וגם נהנתה ללכת להופעות וליצור מבלי להשתמש בקולה. "הייתי חייבת לתת ברייק למיתרי הקול ובזמן הזה הלחנתי והגשמתי חלומות אחרים. למדתי לטפל במיתרי הקול, הגוף והנפש. ובעיקר הבנתי שאני לא יכולה להמשיך ולחיות כמו בת 16. שיניתי את אורח חיי ואני מודה על כך."

הכירו את שמחה
הכירו את שמחה

נשיקות
נשיקות

מחממת את הגרון
מחממת את הגרון




נותנת וטו על תמונות?
נותנת וטו על תמונות?