הופה לכזו תמונה ממש לא ציפיתם, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה פותחים את הולנטיין דיי בנשיקה לוהטת! עכשיו אפשר לציין רשמית את פתיחת חגיגות יום האהבה. לפני שלושה חודשים התבאסתם כשבישרנו לכם שהזוג הכי יציב שיצא אי פעם מבית האח הגדול אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי פירקו את החבילה.

אשכנזי עזבה את דירתם המשותפת וכל אחד המשיך בחייו למורת רוחם של המעריצים שהכריזו על אבל לאומי. למרות הפרידה על פי מקורבים שמרו השניים על יחסים טובים ואף בילו יחדיו לאחרונה באירוע של חבר משותף. אתמול קראתם כאן ב- TMI בבלעדיות שהשניים איחדו שוב כוחות לטובת קמפיין לחברת מאליס שגייסה את עמותת מרכז גרנות, למען עידוד תקשורת מקרבת לבבות בחברה הישראלית כשכל הכנסות הקמפיין יועברו כתרומה לעמותה.

עוד לא עשיתם לנו לייק? לחצו, היכנסו לעמוד האינסטגרם של TMI וקבלו את כל העדכונים החמים בזמן אמת


מעיין ואביחי (צילום: טל רביבו)
מעיין ואביחי (צילום: טל רביבו)

לא ציפינו שאוחנה ואשכנזי שנפגשו לפני שבוע על סט הצילומים ירחיקו לכת למען המטרה הנעלה ויתנשקו כמו בימים הטובים שלהם כזוג מול עדשות המצלמה. מטרת הקמפיין היא לעודד זוגות מכל הסוגים להעלות תמונה לרשתות החברתיות כאשר הם מתנשקים עם בן/בת הזוג שלהם, כשהם עוטים על פניהם את מסכות הבד תחת ההאשטאג LoveNeedsNoFilters#. אנחנו תקווה שאולי הנשיקה תצית מחדש את הלהבה, ואולי הם חותמים סופית את הקשר בנשיקה פומבית, כך או כך שיהיה לכם יום מלא בלבבות וכל הקיטש הנלווה.