לאחר אחד השבועות הסוערים בחייה, בה נאלצה להתמודד עם סרטון שלה שדלף לרשת בו היא מחליפה בגדים בחנות, הגיבה הערב (שישי) הזמרת עדן בן זקן לראשונה לתקרית. "כפי שאתם יודעים אני עוברת ימים לא קלים, אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שתומך בי, אני מתחזקת בזכותכם", כתבה עדן בחשבון האינסטגרם שלה. 



"עכשיו ניתן למשטרה לעשות את העבודה , אני בטוחה שהם יעשו אותה על הצד הטוב ביותר! תודה רבה לכולם נתראה בהיכל מנורה ביום שני הקרוב. שבת שלום", הוסיפה. 

כזכור, הזמרת מדדה בגד ים בחנות להלבשה תחתונה בבעלות הדוגמנית נטע אלחמיסטר ונועה בני ושם תועדה מתפשטת במצלמת האבטחה של החנות. על פי החשדות אחד מעובדי החנות שראה את הצילום הדליף את הצילום לרשתות החברתיות. עו"ד גיא אופיר, פרקליטה של בן זקן, התייחס לפרשה והבהיר: "עדן בן זקן ונטע לא חברות. המונח חברות היא מונח שהתקשורת הדביקה, ההיכרות היא הכירות כי הן מאותו שוק. העלנו שורה של תמיהות לגבי התנהלות החנות בה ביקרה עדן בן זקן אשר טוענים שהשרת שלהם נפרץ והופץ ברשת. תהינו כיצד סרטון שצולם באיכות HD באפריל 2017 נשמר עשרה חודשים בשרת בעוד שסרטוני אבטחה נשמרים בדרך כלל בין מספר שבועות לחודש. מוזר לי שמישהו יפרוץ לשרת ויחפש סרטון שהיה לפני עשרה חודשים ברשת, מדובר בהמון שעות הקלטה לחפש בהם את הסרטון". 

לא חברות. עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר (צילום: רפי דלויה, אור גפן)
לא חברות. עדן בן זקן ונטע אלחמיסטר (צילום: רפי דלויה, אור גפן)

השבוע שוחחה אילה חסון בתוכניתה ברדיו 103 עם עורך הדין גיא אופיר המייצג את עדן בן זקן והתייחס לצילום העירום שפורסם ברשתות החברתיות ללא אישורה: "ייתכן שנבצע הליך משפטי כנגד כל אלו שהפיצו את הסרטון, הכל מתועד היום". 

כשנשאל אם מדובר בתרגיל שיווקי של החנות השיב: "אינני רוצה לנבא דברים. ביקשתי לקבל תשובות לשאלות שלי אך עד כה החנות מתחמקת מלענות לי. זה מוזר מאוד שהחברה מפרסמת שהיא בעד עדן בן זקן ורוצה לעזור לך אך אינה משיבה לאף שאלה שהיא נשאלת. כנראה שיש סיבה שלא עונים לי וזה מעלה חשד כבד כנגדם. אתן למשטרה את האפשרות למצות את החקירה אך אם היא לא תזיז את הדברים בקצב שאנחנו מצפים שיהיה אנחנו נפעיל את כל האמצעים החוקיים שיש ברשותנו ובין היתר נגיש תלונה על כוונה פלילית נגד החנות והאנשים שפעלו בה".

צילום מסך
צילום מסך


"כנראה שכשאנחנו מתלבשים בחנות יש סיכוי שמישהו מסתכל עלינו" , הוסיף: "על פי החוק אסור לצלם במקומות אינטימיים. המקרה של עדן הוא חמור הרבה יותר כי הפנו אותה במיוחד למחסן ההלבשה וביקשו ממנה להתפשט שם למען פרטיותה. אינני רוצה לומר דברים קשים אך זה נראה רע מאוד. אני רגיל שמצלמות אבטחה מצלמות ברזולוציה נמוכה או בשחור לבן על מנת לתעד פעולות ולא על מנת לתעד פרטים מדויקים. מי שומר היום סרטוני HD כה כבדים במערכת שלו למשך עשרה חודשים שלא לצורכי צפייה חוזרת? נדרשים שרתי ענק לשמור את כל כובד החומרים במידה וכל העשרה חודשים שחלפו תועדו ב- HD".