פרשיית עדן בן זקן וסרטון העירום העלתה לכותרות את חנות מותג בגדי הים "בננהות" של נטע אלחימסטר ושותפתה נועה בני. תוך שמתנהלת חקירה משטרתית על פריצה למצלמות האבטחה של החנות וניסיון לגלות מי עומד מאחורי פרסום הסרטון המדובר של בן זקן, כמו גם הליך משפטי בין הזמרת לבעלות החנות יש גם בשורה טובה.



אסם הכי עדכני לחודש פברואר

כמו שאומרים, "אין דבר כזה פרסום רע"? אומנם לא מדובר בכותרות חיוביות אבל החנות זכתה לפרסום נרחב שהוביל בין היתר להחלטה לצרף את העיצובים של בעלות החנות לשבוע האופנה תל אביב. מוטי רייפ מפיק ויוזם שבוע האופנה מסר היום שמותג בגדי הים "bananhot" יוצג על המסלול לראשונה בתצוגת שתערך במהלך מרץ.


 

A post shared by baNaNhot Bikinis (@bananhot) on


אם תהיתם מי תצעד על ה"ראנוואי", תוכלו בטח לנחש שזו אלחמיסטר בעצמה, שהתפרסמה בזכות בגדי הים בעיצובה אותם פרסמה, כל זאת לצד דוגמניות נוספות שיציגו שלל מידות לקטנות ולגדולות. לקראת שבוע האופנה שצפוי להיפתח במהלך השבוע השני של מרץ, קיבץ רייף את חברותיו הטובות לצילומי פרומו לתצוגה. ביניהם בלטה יעל חולדאי אשתו של רון חולדאי, אורח כבוד של שבוע האופנה, גלית גוטמן שתנחה את ערב הגאלה, נועה תשבי, ציפי רפאלי , דנה זרמון ורות אסרסאי שעלו על חולצה חגיגית לבנה וג'ינס והצטלמו למגזין שבוע האופנה.


(צילום: עידו איז'ק)
(צילום: עידו איז'ק)



 

A post shared by baNaNhot Bikinis (@bananhot) on