הוא תמיד היה שרמנטי, ועם גוף אלוהי, אבל אף פעם לא ידענו עד כמה משכיל ורומנטי יכול להיות הדוגמן מייקל לואיס. אנחנו אמנם מכירים אותו כבר שנים, אבל הוא האם ידעתם שלואיס, פרט לקוביות, מחזיק באמתחתו שבע שפות שונות, אותן הוא יודע, ורק בזכות זה הוא הכיר את סוראיה טורנס, חברתו הצמודה, לפני כשנה. 

לואיס סיפר שראה את סוריאה יוצאת ממכון יופי לאחר טיפול גבות, וחושיו החדים (מאוד, יש לציין), אמרו לו שמדובר במישהי ברזילאית. הדוגמן החליט להפגין בקיאות, על מנת לנסות ולהשיג את הבחורה שנגלתה לו (עם גבות מסודרות), וסיפר גם באותה ההזדמנות שברזילאיות הן החולשה שלו. אז מייקל פשוט עשה את הצעד, פנה אליה בפורטוגזית, ומשם השאר היסטוריה.
מזל שהגבות לא היו מסודרות (צילום: רפי דלויה)
מזל שהגבות לא היו מסודרות (צילום: רפי דלויה)
לאב
לאב

לואיס וטורנס התחילו לצאת לפני קרוב לשנה, זאת לאחר שהדוגמנית הברזילאית עלתה לישראל ואף התגיירה לטובת החיים בארץ ומאז קטפה קמפיינים רבים ונחשקים בישראל. בנוסף לקריירת הדוגמנות, לואיס ממשיך לנסות ולשחק גם בסדרות טלוויזיה.
צילומי קמפיין האופנה החדש של השניים נערכו לטובת מותג האונליין mineonline.co.il, התקיימו במלון החדש והמדובר "סטאי" ביפו שפתח את שעריו לראשונה עבור צילומי קמפיין. את הצילומים הובילו הצלם המוביל עמית שסטוביץ, הסטייליסטית מיטל ברונר, המאפרת תהילה גוטליב ומעצב  השיער מאור קידושים.




צ'י אמור... לואיס וטורנס
צ'י אמור... לואיס וטורנס