פיתחו יומנים ורשמו בפניכם את התאריך 6.3.2019, אז תערך חתונת המאה של גילה אלמגור ויעקב אגמון. מבולבלים? אתם לגמרי צודקים כי הם כבר נשואים! אז בוא ונעשה לכם סדר. בעוד שנה מהיום, בחגיגות יום הולדתו ה-90 של במאי התיאטרון יעקב אגמון מתכננת השחקנית גילה אלמגור להינשא שוב, בפעם הרביעית שלהם, שוב לאגמון ולחדש נדרים אחרי 55 שנות נישואים.

הסיבה לטקסי הנישואים התכופים נעוצה בחסך שנוצר מהחתונה הראשונה שלהם\ שנערכה "על הדרך" ברבנות תל אביב כך מספרת אלמגור ל-TMI "התחתנו בזריז ברבנות לפני טיסה לארה"ב כי אמא שלי לא הסכימה שאטוס בלי להתחתן. אז עשינו את זה צ'יק צ'ק ברבנות עם שני עדים שלקחנו מהרחוב ועוד חברים, בלי חופה בלי שמלת כלולות. ולי נותר חלום גדול לא ממומש של חתונה מפוארת עם שביל חופה שמלת כלולות והינומה"

אוהבת לבן. גילה אלמגור ויעקב אגמון (צילום: אביב חופי)
אוהבת לבן. גילה אלמגור ויעקב אגמון (צילום: אביב חופי)


אחרי שהביאו ילדים ונכדים לעולם, הם נישאו שוב בפעם השנייה אחרי 36 שנים ביחד במסיבת יום הולדתו ה- 70 של אגמון שערכו לו בהבימה בהפתעה. אלמגור התייצבה גם היא בהפתעה עם שמלת כלולות והינומה והשניים חידשו את הנדרים. עשור לאחר מכן ביום הולדתו ה- 80 של אגמון שוב נישאו השניים בפעם השלישית ,הפעם ערכו מסיבה באולם אירועים עם חופה ושמלת כלולות וכל הטקס מתחילתו ועד סופו.



אלמגור שחגגה אמש לבעלה 89 שנות קיום הכריזה שהיא מחכה לשנה הבאה ליום הולדתו ה- 90 של בעלה, וה-80 שלה, על מנת שיינשאו בפעם הרביעית ויחגגו את הנישואים היציבים בתעשייה. גילה אלמגור מסרה: "אנחנו התחתנו כבר 3 פעמים ואנחנו מתכננים להינשא שוב בשנה הבאה, כי יש בזה משהו נהדר. צריך לקחת את הנישואים בהומור, ואחרי כל חתונה חייבים גם לצאת לירח דבש".