אם אתם עוקבים הדוקים של רותם סלע ואביב אלוש אתם בטח מאוד מוטרדים ביממה האחרונה. אחרי שנחשפתם לפוסט שהעלה אתמול אלוש כששבר את ידו וגובס או לאחר שנחשפתם לסטורי שסלע העלתה הבוקר בו נראה כי פרצו לביתה והפכו אותו אך גנבו רק מהארון בגדים שלה אז אפשר להירגע ולחזור לנשום לרווחה כי הם לגמרי עבדו עליכם.

לסלע לא באמת פרצו לבית ולאלוש לא באמת נשברה היד ולא צריך להיות חכם גדול כדי להבין במהרה כי סמיכות האירועים רק מצביעה על מהלך שיווקי חדש של חברת קסטרו להם השניים משמשים פרזנטורים. למי שהכיתוב הקוריאני מהמראה היה מוכר לו, זה בטח מה"קעקוע" החדש של סטטיק, או שבמקריות עומר דרור שלמד כביכול קוריאנית.
רק נראה מפחיד. רותם סלע (צילום: אינסטגרם)
אז בעוד שאתם דאגם לשלומם של הכוכבים האהובים, משרד הפרסום שמח על הבאזז סביב הפרזנטורים שלהם. כל הפרטים על הקמפיין החדש של הרשת שעורר את סערה ברשת ייחשף הערב.
 

A post shared by Avraham Aviv Alush (@avivalush) on


 

A post shared by סטטיק (@static_official) on