בר רפאלי, מבעלי מותג המשקפיים המצליח קרולינה למקה ברלין וזו שימשה עד כה גם הפרזנטורית הראשית של הרשת עומדת לפנות את מקומה ולהידחק הצידה. בשתי העונות האחרונות כיכב לצידה הפושע החתיך בעולם ג'רמי מיקס שהגיע לישראל לטובת הצילומים אבל נראה כי רפאלי מרגישה בשלה לעלות לשלב הבא של צמרת הכוכבים ההוליוודית, לפנות את הבמה לכוכבת בינלאומית חזקה ממנה ומלהקת יחד עם שותפיה בעסק את אחד השמות הגדולים בעולם, קים קרדשיאן.

בימים אלה נמצאת החברה במשא ומתן עם הכוכבת הגדולה שצפויה להצטלם לצד רפאלי. הבוקר נערכה מסיבת עיתונאים בחוף מציצים להשקת קולקציית אביב קיץ של רשת המשקפיים ויוסי גיבזון מנכ"ל קבוצת הודיס ובעל השליטה בקרולינה למקה שנסע בעצמו לכמה פגישות עם מלכת הטראש אישר את הפרטים ומסר: "המשא ומתן עם קים קרדישיאן מתקדם ביותר ומדובר על חוזה בין 3 שנים אשר דוגמנית העל בר רפאלי ששותפה בקרולינה ברלין תיהיה שותפה מלאה לצילומים".

ביי לג'רמי? (צילום: שוקה כהן)
ביי לג'רמי? (צילום: שוקה כהן)


אנחנו כבר מתרגשים כי במידה והחוזה יבשיל לחתימה, ייתכן ונזכה לביקור תכוף של כוכבת הריאלטי המפורסמת בעולם בארצנו הקטנטונת לטובת הצילומים לצד רפאלי. הצילומים של קרדשיאן צפויים להיערך בחורף 2019 והחברה על פי התוכניות צפויה להתרחב לא רק לאירופה גם לזירת העסקים בארה"ב.

היוש למלכה! (צילום: ספלאש)
היוש למלכה! (צילום: ספלאש)