קצת למעלה מחצי שנה אחרי מותו של הזמר והחבר הטוב שלה אמיר פרישר גוטמן, מיכל אמדורסקי החליטה לעשות מעשה מרגש בכדי להנציח את זכרו ולהרגיש אותו קרוב 24 שעות ביממה. הבוקר, התייצבה אמדורסקי אצל המקעקע שלה, שם התחדשה בקעקוע הנושא את חתימתו של פרישר גוטמן. כבר שמונה חודשים עברו מאז אותה "חגיגה" על החוף שהסתיימה באסון, אז הזמר חגג את החיים מחדש ביום המציין שנה מאז שגילה שמחלת הסרטן שאבחנו לו התגלתה כלא הייתה.

היום השמח הסתיים בטרגדיה כאשר פרישר גוטמן טבע בניסיון להציל את אחייניתו במי הים הסוערים והמסוכנים לעיני כל החברים, בינהם אמדורסקי ובן הזוג שלה. אחרי כמה ימים של קומה הזמר הלך לעולמו, כשהוא מותיר את הבעל ינאי והבן רוי כואבים והמומים.


 

A post shared by mamdursky (@mamdursky) on


עוד בתחילת השבוע שיתפה הזמרת תמונה משולשת שלה מלפני שנה לצד אמיר ובתה ארייה שחגגה שנתיים וכתבה: "היום לפני שנה בדיוק...יומולדת של ארייה גיל שנתיים ...אתה הראשון ששלחתי אליו תמונה מחדר לידה..עם כל הדם וחבל הטבור. רק לך אפשר לשלוח תמונות כאלה... כ"כ התרגשת ושמחת בשבילי...הראשון שידע שילדתי...עכשיו אנחנו חוגגים לה יומולדת 3 ואתה לא כאן איתי..הזוי ולא מובן כל פעם מחדש...וזה מכה בי כל פעם איך אתה לא פה לשמוח איתנו ...חלק ממני שלא ישוב לעולם כעס ועצב שלא יעזבו אותי כנראה...איך נלקחת ממני"


מרגש. מיכל אמדורסקי (צילום: אינסטגרם)
מרגש. מיכל אמדורסקי (צילום: אינסטגרם)


 

A post shared by mamdursky (@mamdursky) on