לפני מספר חודשים הצליחה נטלי דדון לרגש רבים כשהחליטה לחשוף בפוסט אישי שהיא נאלצת להיפרד מהשתלים שליוו אותה בשנים האחרונות כי גופה דחה את הסיליקון שבחזה שלה. החשיפה האישית הביאה איתה תגובות תמיכה וחיזוק על האומץ לשתף נושא כה אינטימי.

כעת באווירת החג דדון עושה זאת שוב וכותבת פוסט שמתאר מציאות פחות נוצצת מהתמונות שהיא נוהגת לשתף ברשתות, מציאות שכמעט כל אמא לילדים קטנים חווה אבל לא מעיזה לדבר על זה ובטח שלא לשתף בפומבי. דדון, אם חד הורית לריף המתוק, העלתה באומץ רב, תמונה שלה עם בגד ים וצירפה כיתוב בו היא מתארת רגעים פחות יפים בחייה כאמא:


 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on


"את כותבת פוסט על חיוכים ועולם יפיוף מתמיד, מצרפת תמונה מהסרטים, ורגע אחרי את מתמודדת עם תינוק שבוחן את הגבולות שלך ללא רחמים. את מגלה שאיפה שנגמר לך החמצן והסבלנות הצלחת למצוא ממש עוד קצת בשביל לא לברוח מהמציאות. להשאיר פתק "הלכתי, תמצא אמא אחרת חמוד (מותר לך להרגיש גם ככה עם כל האהבה שבגוף). החיים בין פוסט יפה למושלם, מוצאים אותך ברגעים לא מהממים כ"כ. על סף התסכול של תתחיל לדבר אין לי מושג מה אתה רוצה בכלל, פתאום הוא נרדם, תמזגו לי יין, תודה".

גם הפעם, בניגוד לכל התחזיות המקובלות, היא זכתה לשלל תגובות תומכות ונלהבות של אימהות שמבינות בדיוק על מה היא מדברת ומחזקות אותה על היותה דוגמא אישית לאמהות אחרות.

נטלי דדון וריף (צילום: רפי דלויה)
נטלי דדון וריף (צילום: רפי דלויה)


 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on