הודעה משמחת לכל מעריצי האח הגדול! הספירה לאחור החלה: על פי התכנית בעוד חודש ויום או למען דיוק ב-5 למאי ערב יום שבת, הריאליטי האהוב יחזור למסך בעונה חדשה בזכיינית החדשה לפורמט "רשת" עם מנחים חדשים, ואחות גדולה.

מסתמן שהבחירה בתאריך אינה אקראית ומכיוון שמדובר בעונה ראשונה בזכיינית רשת אז אין כמו לבחור מועד סימבולי 5.5 לעלייה לשידור- חמסה נגד עין הרע. בימים אלה נמצא בית האח הגדול בנווה אילן בעיצומם של הכנות ועיצובים לקראת כניסת הדיירים החדשים לבית ואם לא יהיו עיכובים עוד חודש התוכנית תעלה לאוויר בהנחייתם של עופר שכטר, אסי ישראלוף ולירון ויצמן.



אם חשבתם להציע מועמדות לעונה החדשה נספר שפספסתם את המועד, כי בשבוע שעבר כבר צולמו "תעודות הזהות" של הדיירים החדשים שבקרוב חייהם עומדים להשתנות. להבדיל מהשנים הקודמות בהם הריאלטי הפופולרי שודר ב"קשת", הזכיינית החדשה תעניק למעריצי התוכנית מעט נחת ותשדר את הריאלטי ארבע פעמים בשבוע, שזה כפול ממה שהיה נהוג עד כה.



כפי שדיווחנו לכם בעבר זאת הייתה אחת הסיבות שהחוזה של אנדמול מול בר רפאלי שהייתה צפויה להנחות את התוכנית, נפל כי ארבעה ערבים מחוץ לבית לא התאים לטופ מודל והאמא לשתיים. אנחנו כבר סימנו את האיקס הראשון בטבלת הייאוש ואתם?