עוד תקרית אלימה מבית מאסטר שף והפעם לא מדובר ביהונתן רושפלד אלא במיכל אנסקי. השפית הצטלמה בשבוע שעבר לתפקיד אורח בסדרה החדשה בשידורי כאן 11 "דר קראז'" לצד שחקנים נוספים ביניהם כוכבת פאודה לונה מנסור שמגלמת את התפקיד הראשי לצד אביה האמיתי ולצד שלומי קוריאט וורד פלדמן.

יום הצילומים עבר בשלום ובנחת ולא נרשמו עימותים או מתח מיותר בין מנסור לאנסקי אממה בסוף יום הצילומים עלו השתיים על אותה מונית שהוזמנה על ידי ההפקה חזרה לביתן מכיוון ששתיהן מתגוררות בצפון תל אביב. אז, החל לפרוץ ויכוח סוער ותוקפני בין מנסור לאנסקי על הסוגייה- מי תרד בביתה ראשונה.


 

A post shared by Luna (@lunamansour) on


על פי מקורות שונים, אנסקי הודיעה למנסור שמבוגרים יורדים קודם (רק נציין כי אנסקי בת 37), אבל נהג המונית הגיע לרחוב של מנסור ראשון ואנסקי על פי הדיווחים, ניסתה לכאורה לעצור את הנהג ואף נגעה לו במהלך הנסיעה בהגה, סובבה אותו לכיוון ההפוך ולמזלם של הנוסעים נמנעה תאונת דרכים.

הנהג עצר מיד את המונית עד שהרוחות יירגעו מחשש לתאונה. אנסקי חייגה למשטרה ישראל בכדי לדווח שמנסור נכנסה לה בכוח למונית אבל אז התחרטה וניתקה מיד את השיחה. בסופו של דבר הנהג שכבר היה ברחוב של מנסור נאלץ להסתובב ולהוריד ראשונה את השפית לאחר שמנסור וויתרה למבוגרת ממנה ואז נאלץ לחזור לאותו יעד ורחוב בו כבר היה לפני ולהוריד את כוכבת פאודה

מנסור חגגה אתמול יום הולדת 25 ולמי שתהה, לא זכתה לשיחת מזל טוב או התנצלות מהשפית הידועה.

מנסור מסרה:"נכון שחונכתי לכבד אנשים מבוגרים אבל בסופו של דבר הסכמתי לנהג להוריד את אנסקי קודם מתוך כבוד להפקה".

מיכל אנסקי לא הגיבה לידיעה

מיכל אנסקי (צילום:  יובל חי)
מיכל אנסקי (צילום: יובל חי)