עוד פרשיית תמונות עירום מעסיקה בימים האחרונים את הרשתות החברתיות ויש קורבן נוסף להטרדה מינית. הפעם במרכז הסיפור היא דוגמנית מפורסמת שנפלה קורבן להפצת תמונות אינטימיות שצילמה בעברה הרחוק ועוברות ביממה האחרונה ברשת הוואטס אפ. לאחר שכל היום עלו שאלות רבות, יוליה פלוטקין החליטה לחשוף את עצמה ברשתות החברתיות ולספר כי היא זו שתמונותיה הופצו.

פלוטקין בטח קיוותה שהתמונות שצולמו יישארו עמוק בבוידעם ויימחקו מזיכרון העבר, אלא שמישהו שם יד על התמונות והחל מהבוקר הן רצות ברשתות החברתיות. כשחייגנו לבקש את תגובתה בשעות הבוקר נדהמה לשמוע לראשונה מאיתנו שהתמונות הופצו, וכמו כן ביקשה לא לפרסם את שמה אך עכשיו היא החליטה לספר את הסיפור מאחורי התמונה וכתבה: 



"בשעות האחרונות אני מקבלת אינספור טלפונים על תמונות חושפניות שלי שרצות ברשת. אני מרגישה בנוח לכתוב ולשתף כי אני יודעת שאני לא לבד.

התמונות צולמו בגיל 17 (לפני 12 שנים!)במילאנו ,תמונות של קטינה. הגעתי לשם תמימה, נאיבית וצנועה למי ששואל. כמו הרבה דוגמניות בתחילת דרכן עשיתי את מה שביקשו ממני בכדי להצליח. הגעתי לצילומי כתבת אופנה שהפכה לכתבת שדיים".

"אני לא כותבת בכדי להתנצל, התמונות האלה הופצו כבר בעבר ואז שלא כמו היום רציתי לקבור את עצמי. מאז למדתי הרבה, למדתי להגיד לא, למדתי להפסיק לרצות את המנצלים בארץ ובחו"ל.  את המסע שלי בעולם האופנה התחלתי בגיל 15, רציתי להוכיח שאני לא צריכה אף אחד, ולא נתתי לאף אחד להתערב, לכוון וללוות אותי. לא פעם הגעתי לאודישן וביקשו ממני להתפשט ללא סיבה מוצדקת וכן התפשטתי, התביישתי והבנתי שמשהו לא בסדר אבל העדפתי לא לעשות בעיות לברוח ולשכוח, לא באמת היה לי את הכח לעמוד ולהתנגד מול אותם צלמי אופנה מוערכים. כנערה האמביציה והרצון להצליח מטשטשים את ההגיון הבריא"

"דעו לכם שהעברת התמונות האלה הלאה הן הטרדה לכל דבר מבחינתי ואני באמת מבקשת לא לתת לזה יד. אומנם הילדים שלי קטנים ולא נחשפים לזה, אבל לא הייתי רוצה שתמונה כזו תגיע לאבא שלי או לחבר שלו או סתם לשכן ממול. אני מקווה שהסיטואציה הזו תפתח לכן את העינים בנות צעירות ויקרות ותגרום לכן להיות קשובות לעצמכן, לא לפחד ולא לתת לאף אחד את שלא מגיע לו".

אמיצה. יוליה פלוטקין (צילום: בתיה בשייר)
אמיצה. יוליה פלוטקין (צילום: בתיה בשייר)