היום היה צפוי אמיר פרישר גוטמן ז"ל לחגוג את יום הולדתו ה-42. בעלו ינאי פרישר גוטמן שיתף בפוסט מרגש תמונה של אמיר עם בנם רוי לצד הכיתוב: "לא זכור לי מתי היה גשם ביום הולדת שלך. אבל היום יש, השמיים משקפים את הסערה שפקדה את חיינו והפכה אותם מקצה לקצה. מתגעגעים אליך אבא בכל נשימה".



לא רק השמיים ומשפחתו של אמיר בוכים היום כי גם חברתו הטובה מיכל אמדורסקי העלתה סרטון של השניים לרשתות וכתבה: "לא יודעת למה אבל מכל ימי ההולדת שלך במהלך השנים הגרנדיוזיים והמתונים יותר זכורים לי 2 בעיקר...יומולדת אחד שסגרת איזה בר זוכרת שדיברנו אחה"צ וקבענו שעת הגעה.. אמרתי לך שאני הולכת לישון איזה שעה ובסוף לא קמתי...ולא הגעתי.. והרגשתי כאילו אכזבתי אותך נורא...צחקנו על זה במשך השנים...יומולדת שני זוכרת שאחרי ארוחת יומולדת במסה הלכנו אלי וכל הגג שלי היה מלא בנרות ואוירה מדהימה וכל החברים שאתה אוהב הגיעו והיית מאושר כל כך. אני בחוסר הבנה איך יש לך יומולדת אבל אתה לא כאן. הראש שלי לא השלים כנראה עם האובדן שלך...רוצה להגיד לך מזל טוב לחבק אותך להרגיש אותך.כ"כ כועסת אוף. מתסכל, קשה ולא נסבל לא יודעת עם מי אתה מסתובב אבל מקווה שיחגגו לך כמו שאתה אוהב! בגדול! אוהבת אותך מיצי.מזל טוב.אחותך".


 

A post shared by mamdursky (@mamdursky) on


בדיוק לפני שנתיים ציין גוטמן עשור חדש לחייו במיטת בית החולים כשהוא נאבק על חייו ומשם שיגר פוסט כואב לרשתות החברתיות כשכתב "אז החל מהרגע, אני בן 40.מה לעזאזל?! אחרי החודשיים האחרונים, החלטתי שהשנה אני רוצה להקדים אתכם, ולהגיד לכם תודה לפני כל הברכות שלכם. תודה לכל הצוות המדהים באיכילוב שעושים הכול כדי להחזיר לי את בריאותי. הם נחושים ורגישים ויחד איתם ננצח בעוד כמה חודשים". את מותו, מצא פרישר גוטמן ביולי האחרון בחוף הים כשניסה להציל את בת אחותו שחר שכמעט טבעה בין הגלים בסופ"ש חגיגות "יום הולדת מחדש", כשציין את היום בו גילה שהוא לא חולה יחד עם כל החברים הקרובים שליוו אותו באותה תקופה.