אסי עזר החליט להצטרף לטרנד הסלבס המקועקעים וקעקע את זרוע יד ימין במקבץ של שמונה ציפורים מסוגים שונים. את האומנות החדשה שעל גופו הוא הציג לראווה ברשתות החברתיות וזכה לשלל תגובות מחמיאות מהעוקבים. כמו תמיד היו בין המגיבים המפרגנים גם כאלה שלא חסכו את דעתם השלילית על הקעקוע החדש, מה שהצליח להוציא את הצד הפחות חיובי של המנחה ולעורר את זעמו. אחת כתבה למשל על המקעקעת כי: "נראה שניסתה לצייר ולא יצא טוב אז ניסתה שוב ושוב ושוב ואז הבינה שזה לא הולך אז הפסיקה באמצע", אחר כתב: "לא אהבתי נראה כמו בלאגן".

נראה כי עזר מעוניין רק בעוקבים שמחמיאים ומפרגנים ואת אלה שמבקרים הוא מעדיף להשתיק כי הוא לא התאפק והגיב בחריפות לאלו שהעזו להביע את דעתם השלילית: "חולה על כל אלה שכותבים "לא אהבתי" כאילו בוער להם להעיר וכאילו מישהו שאל אותם. מכירים את המשפט אם אין לכם משהו טוב להגיד? אז זה זה. ולכל מי שמפרגן - תודה כיף לשמוע"


 

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on


אבל גם פנייתו למטקבקים גררה התייחסות מנגד ואחד כתב: "העלת תמונה שתגרור תגובות שאת חלקן תאהב וחלקן לא, ולדעתי מה שעשו לך נראה רע מאד", אחרת כתבה :"אם אתה מעלה באינסטגרם תצפה גם לביקורות פחות חיוביות"


 

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on