הספירה לאחור בשיאה והמעריצים הנלהבים כבר כוססים ציפורניים בציפייה דרוכה לחזור להפוך את חייהם למלאי משמעות כי בעוד שלושה ימים, ב5.5 דלתות בית האח הגדול יפתחו והדיירים החדשים של העונה יכנסו לבית הכי מפורסם במדינה ולסלון שלנו.

מלבד הסקרנות לגלות מי הדיירים החדשים שיהפכו בין רגע מאנונימיים להכי מפורסמים במדינה, כולנו סקרנים לדעת איך תשמע האחות הגדולה החדשה ואיך יתנהלו המנחים החדשים עופר שכטר, אסי ישראלוף ולירון ויצמן. אך מה שמסקרן במיוחד זה לדעת איך יראה בית האח הגדול באולפני נווה אילן בעיצובו החדש של האדריכל הנודע ערן בינדרמן.

כמעט וסיפקו הצצה (צילום: אינסטגרם)
כמעט וסיפקו הצצה (צילום: אינסטגרם)


אז העונה להבדיל מהעונות הקודמות הבית יהיה גדול ורחב יותר וישתרע על פני 1000 מטר ויכלול סלון, מטבח, שירותים ואמבטיה ,חדרים לדיירים, חדר האח הגדול וחדרי משימות. גם חצר הבית העונה תהיה גדולה יותר מהעונות הקודמות ותשתרע על פני 500 מטרים נוספים.

עוד נעדכן כי רחבת השידורים בחוץ בה יעמדו המנחים החדשים עוצבה לגמרי מחדש על ידי המעצב הנודע פלוריאן וידר שעיצב שלל במות ענקיות בין היתר את במת דה וויוס, את במת האירוויזיון ואת במת ההופעה של יו טו. מחר צפויים הדיירים החדשים להיכנס להסגר בבית מלון ולנתק כל מגע מהעולם החיצון, רגע לפני שיעלו במדרגות ויכנסו לבית האח הגדול ויתמודדו על המקום הראשון ומיליון שקלים! 

הריסות בית האח הגדול הקודם (צילום: אינסטגרם)
הריסות בית האח הגדול הקודם (צילום: אינסטגרם)