רגע לפני ארוחות חג השבועות מלאה במטעמים העשויים מגבינות ושומן רווי התייצבו מפורסמי הביצה בשלוותא לחגיגות 20 שנות פעילות לרשת בתי הספר לאיפור של רווית אסף בהפקת שון בלאיש. בלטה במיוחד אחת שמזכירה לנו את כוכבת האח הגדול בדימוס טהוניה רובל, רק לאחר בדיקה מקיפה גילינו כי אכן מדובר בגברת רובל שעשתה מהפך, לא מחמיא בעליל. 


רובל, שנעלמה כאמור לאחרונה מאור הזרקורים, כי דקות ימי התהילה של האח הגדול אזלו להן מזמן נראית שונה לחלוטין ממה שהתרגלנו לראות, ובשילוב של זווית לא ממש מחמיאה, קיבלנו גרסה חדשה ולא מפרגנת ליוצאת האח הגדול והדוגמנית בדימוס. 

עוד בלטו - הזוג המלכותי של הביצה, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה ששומרים על יציבות מאז הקאמבק המפתיע ולא נפרדים לרגע. כולנו כבר מצפים ומייחלים לרגע בו אוחנה יכרע ברך ויבקש את ידה של אשכנזי ואז גם בישראל נזכה לחתונה מלכותית מסוקרת. 
 
עוד התייצבו עמוס לוזון ואירית רחמים הלוהטת שפקדה את המקום עם חולצה מוזהבת וחצי שקופה שמספקת הצצה לפרונט המרשים שלה. 
כוכבת חתונה ממבט ראשון יעל פולקמן הפרודה הטרייה מתומר אביטל, שעשתה מהפך להבדיל מרובל, יזום ומתוכנן מראש בקפידה, והשיקה לוק חדש עם פריזורה קצרצרה ובהירה.

ח"כ אורן חזן ואשתו רינת, הזמרת שירי מימון, ליאור נרקיס, רני והילה רהב, טיילור מלכוב, אורי ששון, שהגיע עם בת זוג חדשה ונמנע מתצלום משותף, יהודה עמר זוכה מאסטר שף, כוכבות המירוץ ירדן ואן, מיטל דה רזון ובעלה הלוהט, חזי דין, רותם רבי ואחרים.
טהוניה רובל. צילום: אור גפן


אירית רחמים ועמוס לוזון. צילום: אור גפן
אירית רחמים ועמוס לוזון. צילום: אור גפן

אורן חזן ויעל פולקמן. צילום: אור גפן
אורן חזן ויעל פולקמן. צילום: אור גפן