חודש ימים חלפו מאז נכנסה הדיירת, הדוגמנית ואושיית האינסטגרם מריה דומרק לבית האח הגדול ולמרות שבבית היא מאוד שקטה ומופנמת, בחוץ היא דווקא מצליחה לעורר סקרנות רבה בקרב מדורי הבידור ובקרב הצופים שרק מחכים לראות את דומרק בפעולה.

הצעירה, שבטח כבר שמעתם- מתפארת בחשבון אינסטגרם עם למעלה ממיליון עוקבים כשכמעט כל התמונות שהיא מעלה מציגות את גופה בביקיני קטנטן ובתנוחות פרובוקטיביות. בעוד בפרופיל שלה היא מוכרת מיניות, דבר שסביר להניח הקפיץ לה את כמות העוקבים והביא לה את כרטיס הכניסה ל"אח הגדול", בבית משום מה היא שומרת על צניעות וכבר מזה חודש ימים שהיא נמנעה מללבוש בגד ים ולהיכנס לבריכה.

השבוע היא סופסוף עלתה לראשונה על ביקני אך גם אז רק באופן חלקי, כשלבשה חלק עליון אבל נמנעה מהתחתון ולבשה מכנסון קצר. אז מה הסיבה שדומרק לא שוזפת את עיני הצופים בנתוני גופה המרשימים? מקורבים לדיירת מדווחים ל- TMI שדומרק לא מעוניינת למכור מיניות על המסך ומנסה להציג צד אחר שלה ולכן גם לא ארזה איתה לבית קולקצייה מרשימה של בגדי ים.


אנחנו לא היינו מסתירים את הגוף הזה! מריה דומרק (צילום מסך)
אנחנו לא היינו מסתירים את הגוף הזה! מריה דומרק (צילום מסך)

מקור אחר מדווח כי דומרק מאד ביישנית והיא צריכה להרגיש בנוח עם הדיירים לפני שהיא תסתובב חופשי עם בגד ים בחצר הבית. בשיחה שהייתה לדומרק עם שמס לפני שהודחה בערוץ 26, שיתפה אותה דומרק שהיא מתביישת מהדיירים בבית ושמס שכנעה אותה לעלות על בגד ים, והנה התוצאה. נקווה שזאת רק הסנונית הראשונה.