הדייר תומר רוטשילד מצא עצמו בסכסוך עם לא מעט דיירים בבית "האח הגדול". התנהלותו האגרסיבית והלא רגישה כלפיי דיירים שונים הובילו לתגובות קשות ברשת, תגובות שמייחסות בין היתר אלימות פיזית ומילולית של תומר כלפיי נשים בבית.

אנשים שכותבים דברים ומסתתרים מאחורי המקלדת שוכחים שיש משפחות וחברים שקוראים את הדברים הרעים האלו וגם התגובות בפורומים בפייסבוק הגיעו עד למשפחתו של רוטשילד שלקחה קשה את הביקורת הצולבת. אביו של תומר החליט בסוף השבוע האחרון כי כלו כל הקיצים ושיתף לראשונה פוסט בו הוא פנה למבקרים ולמגיבים וביקש להתחשב בהם וכך כתב:

"מדבר יורי אביו של תומר באחרונה ובשבוע האחרון בפרט נכתבים ונרשמים דברי שקר על בני תומר. דברים אשר גורמים מועקה קשה ואף צער רב לי ולאימו של תומר. בראש ובראשונה אתייחס לנושא האלימות פיזית מילולית כלפי נשים. תומר עטרת ראשי וגאוותי הגדולה, חונך מילדות על כבוד האדם וכבוד האישה בפרט. חונך לג'נטלמניות, נתינה, חמלה, הבנה, עזרה לזולת, ענווה ורק מי שנמצא בסביבתו יעיד על כך. אף אחד מאיתנו לא מושלם, לכל אחד מאיתנו יש יתרונות וחסרונות אבל היתרונות שלו מתעלים על החסרונות ולמי שיצא לראות אתמול את השיחה של מגי ותומר יוכל היה להבין זאת לבד" כתב.



"בנושא הכלכלי אנפץ לכם את הדעות והשיח בנושא, כי כל מה שתומר הגיע בחייו זה בזכותו בלבד. גבר שעבד בו זמנית בשלוש עבודות מרבית חייו, גבר שכל חלומו הוא לרכוש לאמו דירה ורק לאחר מכן לרכוש לעצמו. מה שיכולתי לעזור לו בפן הכלכלי זאת זכותי בתור אביו איני מבין על מה השיח פה. כל הורה היה עוזר לבנו. בנושא אופיו תומר הינו גבר האומר את אשר על ליבו ללא מסכות, וגם בצדקתו ידע לבקש סליחה במידה ופגע באחר. אינו פוסל איש ומקבל כל אחד באשר הוא. מודה אני לבורא עולם כי ניתנה לי הזכות להיות אביו של תומר. במעמד זה אבקש להדגיש ולהזכיר כי מאחורי כל פוסט עומדת משפחה שצריכה לספוג ולהתמודד עם הביקורות הטובות והיפות, אני מבין שלכל אחד יש את הפייבוריט שלו אבל בואו נתנהל בכבוד אחד כלפי השניה, אנחנו בסך הכל בני אדם, אל תשכחו זה רק משחק".


 

A post shared by - Tomer Rotchild (@tomerrofficial) on