כוכב הילדים יובל שם טוב עבר את אחד השבועות הקשים בחייו מרגע חשיפת שמו שהותר לפרסום כחשוד שרכש קוקאין ואף ספסר לחבריו את הסם. ככל שהימים עברו עלו וצצו עוד ועוד שמועות על התנהלותו הלקויה כשבינהם גם בילויים מפוקפקים בבתי מלון.

בסוף השבוע האחרון התפרסמה כתבה גדולה המתארת את אורח חייו המפוקפק לכאורה של "המבולבל", נלקחו ציטוטים מחבריו הכביכול מודאגים לשלומו שחשפו סיפורים אישיים מחייו תוך שהם מציגים בעיות שהתמודד איתן. במקביל לכתבה הגדולה, פרסם מעריב, את הפוסט ששיתפה נועה זלוטניק כתבת ב"מקום הכי חם" בפייסבוק בו חשפה כי שתי נשים ממעגל הזנות סיפרו לה כי כוכב הילדים היה לכאורה לקוח קבוע.

עם בנו. (צילום: אינסטגרם)
עם בנו. (צילום: אינסטגרם)


שם טוב סירב להגיב לאישומים, אבל החליט לתאר את הלך רוחו לגבי מה שנאמר עליו דרך הרשתות החברתיות, טקטיקה שנקט בה מאז תחילתה של הפרשייה. כוכב הילדים לקח את העיתון בו התפרסמה הכתבה עליו וגלגל אותה סביב דג עם המסר "עם העיתון של אתמול עוטפים היום את דגי השוק". בנוסף העלה יובל המבולבל לסטורי שלו תמונה בה הוא נראה מחבק את אחד מילדיו לצד הכיתוב: "כמה כח אתה מעניק לי ילד אהוב שלי" וגם תמונה שלו אוחז בידיה של אשתו שתומכת בו למרות כל הפרסומים הקשים.

(מתוך: אינסטגרם)
(מתוך: אינסטגרם)