הרומן המיוסר והמאופק של מריה דומרק והדייר רועי קורנבלום מצליח לשגע את צופי האח הגדול ומסתבר שגם את משפחתה. הקשר בין השניים נרקם לאיטו והם נלחמים ברגשותיהם על מנת לא לפגוע בזוגיות של דומרק עם בן זוגה בשבע שנים האחרונות בועז יוסף שממתין לה בחוץ. הצופים המכורים, אלה שמתבוננים בערוץ הפתוח בכל שעות היממה, זועמים על עריכה מגמתית, לטענתם הם שילמו עבור ערוץ שידור חי, שלא מראה את המציאות בבית אלא מסתיר ומטשטש את הרומן המתהווה בין רועי למריה.

"בכל לילה נכנסת מריה למיטה של רועי עד לשעות הקטנות של הלילה ואז המצלמה מתעדת רק את כפות רגליהם או עוברת לשידור מהבריכה. הם מסתירים מהצופים את הקשר של השניים בכדי לא לפגוע ברגשותיו של יוסף וזה לא ריאליטי". לא רק הצופים זועמים, גם אמה ואביה החורג של דומרק. אימה של דומרק שאינה דוברת עברית נמצאת בקשר הדוק עם החבר של בתה בועז יוסף ולא אוהבת לראות את בתה על המסך צמודה לגבר אחר.

מריה ורועי (צילום מסך)
מריה ורועי (צילום מסך)


רז יעקב, מי שטוען להיות האבא החורג של דומרק ומתגורר עם אימה, פעיל בפורום האח הגדול ולא מתבייש לחשוף בקבוצה שאינו מחבב את רועי "חבל שהוא לא מרפה ממנה, הוא חתיכת קרצייה, מתוסכל ונודניק". מחר (רביעי) צפויה כניסת דיירים חדשים, וגם בועז יוסף זומן על ידי ההפקה ועבר אודישן, אך על פי מקור למרות שנבחן הוא לא ייכנס לבית הסגור כדי להתאחד עם אהובתו.

עם החבר בועז יוסף (צילום: אינסטגרם)
עם החבר בועז יוסף (צילום: אינסטגרם)