לפני שבוע ויום, התאשפזה מעיין אדם דוברת השרה בדימוס וכוכבת הישרדות, בבית החולים כשהיא סובלת מדלקת קרום המוח. אדם בת ה- 31 הגיעה לבית חולים לאחר שסבלה מחום ממושך, צוואר נוקשה, טשטוש בראייה כאבי ראש ובחילות קשות, כמו כן הסתובבה עם המחלה שבוע ימים לאחר שקיבלה אבחנה מוטעית של רופאה שהגיעה לביקור בביתה.

בן זוגה הטרי אסיף אלקיים, סופר בן 26 שזוגיותם נחשפה רק לפני חודש, הבהיל אותה למיון בבית החולים, משם העלתה אדם תמונה לרשתות החברתיות ושיתפה את עוקביה במצבה. אחרי שהספיקה לשרוד ולספר על האבחנה הראשונית המוטעית, על הדלקת הוויראלית שאם הייתה חיידיקית הייתה מסכנת את חייה ועל הסבל שנגרם לה משתייה מרובה של תה, השתחררה אדם מבית החולים ותוך מספר ימים עמדה על הרגליים והתייצבה בסוף השבוע האחרון באירוע השקה עם החבר הטרי.

מעיין אדם (צילומים: שוקה כהן)
מעיין אדם (צילומים: שוקה כהן)


למרות המלצות הרופא על מנוחה מרובה בבית, השורדת בדימוס שכבר עברה תלאות קשים לא נשמעה להוראות ונראתה באירוע השקת קולקציית הבגדים ובגדי הים של המעצבת ליאלון שנערך בחצר ביתה. חוץ מאדם שנראתה חיונית בריאה, מאוהבת ומנשקת את החבר הטרי מול עדשות המצלמה, התייצבו גם עמוס לוזון ואירית רחמים שניצלה את הגעתה לאירוע והתחדשה בבגד ים שלם, דנה זרמון, קים וייס ואחרים.

קיסי קיסי
קיסי קיסי










דנה זרמון
דנה זרמון