מגי טביבי הודחה מבית האח הגדול לפני יותר משבועיים ואין ספק שהיא הדירה שינה מעיניה עם כניסת הדיירות החדשות והיפהפיות לבית שעשויות לשבות את ליבו של ישראל אוגלבו, בן הזוג החדש שלה אותו הכירה בבית. אלא שלאחרונה, היא יכלה לחזור לנשום כשגילתה כי היחסים בין דניאל גרינברג לאוגלבו מעורערים ושבר סנדלר הודחה אמש, כך שישראל לא בסכנה.

מצטערים לאכזב את מגי ולדווח לדיירת המודחת שיש לה סיבה חדשה לדאגה כי מסתבר שבין ישראל לאביבית בר זוהר התנהל בעבר רומן, כזה שהם מנסים לשמור בסודיות, לפחות כך חשפה הבוקר אדל בספלוב בפליטת פה לא מתוכננת.

חברות גם מחוץ לבית. אביבית בר זוהר ואדל בספלוב (צילום: אור גפן)
חברות גם מחוץ לבית. אביבית בר זוהר ואדל בספלוב (צילום: אור גפן)


במהלך שיחה שניהלו אלי זרקה, אליאב רחמים, אוגלבו, בר זוהר ואדל, חשפה האיט גירל כי בעבר התנהל רומן בין בר זוהר לישראל ושאם הם לא יפסיקו לצחוק עליה היא תחשוף אותו לעיני כל. הכל התחיל כשאוגלבו התבדח עם בספלוב ואמר לה: "אדל את מזכירה לי את הצלקות" כשברקע בר זוהר מצחקקת. בספלוב, שידועה ללא עצם בלשון מיד השיבה בכעס "מה אתם מנסים לתסבך אותי כאילו על הרומן שהיה לכם? אתם רוצים שאני אפתח את זה עכשיו?"

ישראל מיד סימן לאדל שתשתוק אך היא המשיכה ואמרה "אז אל תתחיל, אל תעשה עליי, כי אני אפתח פה הכל, תיזהרו שניכם". בר זוהר מיד התגוננה והשיבה לאדל: "למה תיזהרו שניכם, לא דיברתי בכלל" והוסיפה והזהירה כי היא תפתח את זה בפני כל המדינה, אלא שאז ההפקה הסיתה מיד את המצלמה לתיעוד מתוך הבריכה. מספר שניות לאחר מכן חזרו לחדר המיטות שם התנהלה השיחה ובספלוב סיפרה "אני יודעת מה קורה אני מכירה את אביבית לפני, לאביבית היו כמה חודשים לבד גם לישראל היו כמה חודשים לבד"

בר זוהר ואוגלבו הכחישו את הרומן ובספלוב הזהירה את השניים לא להוציא אותה "חרטטנית" מול כל המדינה. ככל הנראה לא מדובר במשימה סודית ואת האמת נוכל לדעת רק כשאחד מהם ייצא מהבית ויגיב על העניין.

ישראל אוגלבו ומגי טביבי (צילום מסך האח הגדול)
ישראל אוגלבו ומגי טביבי (צילום מסך האח הגדול)