הבדרנית מיה דגן שמרבה לעלות פוסטים ביקורתיים ברשתות, העלתה פוסט ביקורת על הקמפיין החדש של פיקס בכיכובה של הדוגמנית עדן פינס כשהמסר היה מדוע מותג הלבשה תחתונה לנערות מרגיש צורך למכור סקס.

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

לטקסט היא צירפה תמונה של פינס מהקמפיין החושני אליו הצטלמה אתמול ולצד התגובות החיוביות שזכתה דגן לקבל, היה גם מי שהעביר ביקורת על הביקורת של דגן והוא לא אחר מבן זוגה הטרי והמגונן של פינס, עמרי בן נתן שיצא להגנתה.



דגן פירסמה את הדברים הבאים:" למה מותג תחתונים (מעולה אגב..) מרגיש צורך למכור סקס? למה לא פשוט למכור תחתונים? מותג שפונה לקהל נערות שזה עתה מעצבות את אופיין. מסתכלות על התמונה הזאת ,תמונה למבוגרים בלבד אם אתם שואלים אותי, וחושבות שכך צריך להצטלם. שזה בסדר? לא יודעת..נראה לי לא ראוי." דגן סיימה בפירגון לפינס וכתבה: "אגב..אני חושבת שעדן מהממת. יפיפיה ותוססת. גם תוסס מוכר. לא רק סקס"

בין שלל התגובות החיוביות והלייקים שזכה הפוסט של דגן בלטה תגובתו של בן נתן בה האשים את הבדרנית בעידוד לשיימינג : "אז את אומרת לעצמך אני אהיה הורה טוב ואעלה תמונה של דוגמנית שקורעת את התחת שלה יום ולילה ובסה"כ עשתה את מה שביקשו ממנה לעשות ולבשה את מה שאמרו לה ללבוש, שזה בעצם מה שמוכרים כן! ואת מראה לילדים שלך שסקס אסור אבל לעשות שיימינג זה בסדר? וזה לגיטימי שההורים שלה רואים את זה, וההורים של חבר שלה רואים את זה וההורים של החברים שלה, שצריכים להבין שאת מקשרת באופן ישיר את עדן למילה סקס, אז נשמה שלי לפני שאת שופטת בן אדם קודם כל תנעלי את הנעליים שלו ותלכי כמה צעדים, ואם יש לך בעיה עם החברה, אז תפני לחברה! ולהלבין אדם בפני כל כך הרבה אנשים, ובכן, זה חשבון נפש שתצטרכי לעשות עם עצמך".

עוד הוסיף בנימה אישית כפי שסיימה דגן את הפוסט שלה במחמאה לפינס, גם בן נתן החמיא ועקץ: "דרך אגב אני גם חושב שאת מדהימה ותוססת, אבל מה אכפת לי שאת מדהימה ותוססת".