סימה בכר עוברת ימים מטלטלים ב"אח הגדול" כשהיא נמצאת במלחמת עולם שטרם נראתה בבית הסגור. עם כניסתה של אביבית בר זוהר לבית, שעל פי הפרסומים שכרה חוקר פרטי שהשיג לה מידע על עברה של בכר, נפתחה חזית חדשה בבית ואחרי חודשיים בריאליטי סופסוף התלהטו הרוחות ושתי הדיוות מנהלות מאבק עיקש שלא היה מבייש את דונאלד טראמפ וקים ג'ונג און.

חנה אזולאי, אמה של סימה בכר, לא יכלה להישאר אדישה לאירועים האחרונים בבית והחליטה לצאת להגנת בתה: "לראות את סימה במצבים שהיא נמצאת זה קשה, לבוא לשפוט אותה? היא אישה טובה שלא פוגעת באף אדם, אם היא הגיעה למצבים הללו סימן שהגיעו מים עד נפש. נכון שיש רייטינג וצריך להכניס דיירים חדשים אבל לא ברור לי איך הכניסו לבית את אביבית כשעומדת אישה וצועקת בנשמתה אני באה לחסל חשבונות עם סימה. זאת תדהמה גדולה, שאפשרו לה להיכנס, אני לא שלחתי את הבת שלי למוסד עבריינים אלא שלחתי אותה שתיכנס לבית כדי שתשיג תוכנית טלוויזיה כמו שרצתה או שתתחיל לעשות הרצאות על אסתטיקה ויופי לנשים משם ועד להגיע למצב הזה לא קל לאף אחד מאיתנו".

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)




"אנשים משועממים בחיים מנסים לקלקל לה את הזוגיות שלה עם בעלה. אבל תודה לאל, זה לא משפיע על בעלה אריק, שאוהב אותה ותומך בה ולא מתייחס לכל השקרים שמפיצים עליה, הוא נמצא כעת בחו"ל אבל הוא וכל המשפחה שלו מדברים איתי וכולם מחזקים אותי. רצים דברים שקריים על הבת שלי שהיא עשתה בעברה עם אנשים נשואים וזה עלול להביא אותה לסכסוכים מיותרים, מדובר פה במשפחות עם ילדים שהורסים להם את הבתים. עכשיו כשדברים נחשפים אודות הקרבה של ישראל ואביבית, זה אומר שסימה צדקה לאורך כל הדרך. אני במקומה לא רק הייתי צועקת אלא קוברת אנשים שאומרים כאלה דברים. כל הגברים בבית רואים אישה שמסתובבת ככה עם הציצים בחוץ ומבלי שהם שמים לב היא עושה על הגב שלהם קנוניה נגד סימה. אבל גם אריק וגם אני יודעים שהיא תשרוד כי היא חזקה והיא תגיע לגמר ותצא כמנצחת"

 

A post shared by סימה בכר (@simamaimonbakhar) on