זוכת "האח הגדול" שי מיקה חגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת 26 ובעוד החברות הקרובות הגיעו לפרגן הייתה אחת טובה במיוחד שלא יכלה להגיע. אדל בספלוב, הבסטי של שי מיקה בשנים האחרונות נמצאת בימים אלו בבית האח הגדול בעצמה ולמרות שהיא פספסה את החגיגה היא הכינה לחברתה הטובה הפתעה מבעוד מועד.

יש חגיגה! שי מיקה
יש חגיגה! שי מיקה

בספלוב שהייתה עסוקה בכניסה בחזרה לריאליטי, לא שכחה את יום הולדתה של חברתה הטובה ורגע לפני שנכנסה לבית הכי מפורסם במדינה היא ארגנה הפקה מושקעת ליפרח ושלחת לה במועד החגיגות בלונים מעוטרים בברכת יום הולדת עם הכיתוב "מזל טוב! אוהבת, אדל", עוגה מעוצבת, זר פרחים שוקולדים וכמובן מתנה.


 

מתרגשת שאני כותבת את זה !!! אדל החברה הכי טובה שלי בכלל בתוך בית האח הגדול אבל לא שכחה את היום הולדת שלי ודאגה כרגיל כמו שרק היא יודעת להפקה מהסרטים ולדמעות כאלה של התרגשות! כמה שאני מתגעגעת אליך, כמה שאני מעריכה אותך וכמה את חסרה לי וכמה שאת חלק בלתי נפרד מהחיים שלי... את המתנה הכי יפה שלי בעולם! מקווה שתגיעי הכי רחוק שאפשר ותדעי שאני גאה בך תמיד. תודה! אין אין אין חברות כזאת! ואני עדיין מתרגשת! מאחלת לכולם חברה כמוך. @adelbespalov

A post shared by שי מיקה - Shay Mika (@shaymika) on


בשישי בצהריים, שי מיקה חגגה את הולדתה בלי בספלוב אלא עם חבריה הקרובים באריא בתל אביב כשהתייצבו לברך טילטיל, טיטי איינאו, מעיין אשכנזי נטולת אביחי אוחנה, הרצה למיליון עדי כרמלי, קובי מחט, אירה דולפין ואחרים.

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי

תיאמו צבעים? טיטי איינאו וטילטיל
תיאמו צבעים? טיטי איינאו וטילטיל

קובי מחט
קובי מחט

מפנקת. אירה דולפין
מפנקת. אירה דולפין