הדוגמנית והרצה למיליון בדימוס אלכסה דול קעקעה את ידה עם הכיתוב "ניצחתי". אז נכון, היא לא ניצחה את המירוץ או כל ריאליטי אבל היא בהחלט ניצחה את החיים. הדוגמנית קיבלה אתמול תגובה מרושעת בה נכתב שהיא "בחורה זולה שהולכת חצי עירומה", שיש לה "גוף חסר פרופורציות", "גוף קטן עם ראש ענק" ו"פרצוף עקום", נכתב עליה שהיא סנובית, פלצנית ובחורה זולה.

דול לא הצליחה להתעלם מהתגובה ופירסמה אותה בסטורי עם התגובה "יש לי ראש ענק כי אני חכמה" ולא הסתפקה בכך וחשפה את הקעקוע הראשון שעשתה בחייה, אז כתבה את הטקסט "ניצחתי". הדוגמנית העלתה תמונה של הקעקוע לצד פוסט חריף המגולל את כל סיפור החייה שבין היתר הביא אותה לעשות את הקעקוע.

"היום פרסמתי תגובה מאוד מעליבה בסטורי. החלטתי כן להתייחס ולתת במה לבחורה שבחרה להתבטא בצורה מזלזלת, מעליבה ופוגעת, בלי להכיר אותי אישית. אני פונה לכל האנשים שעוקבים אחרי או במקרה נתקלו בפוסט הזה- תחשבו לפני שאתם כותבים! עברתי בחיים שלי המון. עליתי לארץ בגיל 4 והעלייה לא הייתה קלה בלשון המעטה. מגיל צעיר התמודדתי עם אלימות מילולית ופיזית- רק כי לא הייתי חלק, כי לא דיברתי בשפה, כי היה קל לילדים (גדולים יותר) סביבי להוציא עלי את העצבים שלהם ואת האלימות שהפנו כלפיהם הם בחרו להוציא עלי."



"אני לא מאחלת לאף ילד וילדה לעבור את מה שאני עברתי בחיים שלי... זה המשיך בגיל מבוגר יותר בגיל ההתבגרות, בבית ספר, בתיכון. אף פעם לא השתלבתי, או יותר נכון, אף פעם לא רצו לתת לי להשתלב. כל חיי אני מתמודדת עם אנשים וסיטואציות שלא הייתי מאחלת לאויבים שלי. גם בחיי הבוגרים יותר אחרי התיכון מצאתי את עצמי מתמודדת מול אלימות מילולית ואנשים דורסניים בתעשיית הדוגמנות. אנשים שהרשו לעצמם להעביר עלי ביקורת ולהקטין אותי כי הם היו בעמדות של כוח. גם בחיי הבוגרים אני מוצאת את עצמי מתמודדת מול רוע ושנאה כמעט כל יום. אני בוחרת להיות בנאדם טוב, להפיץ אהבה ולנסות להשפיע לטובה. יכולתי בקלות להפוך לבחורה ממורמרת ושונאת בגלל כל מה שעברתי בחיי. אבל לכל אחד מאיתנו יש את החופש לבחור. אני בוחרת לנצח את החיים כל יום מחדש. אף אחד מכם לא יודע עם מה התמודדתי ועם מה אני מתמודדת כל יום גם ברגע זה. אל תשפטו אנשים לפי המראה החיצוני. אל תשפטו אנשים לפי הכרות שטחית. תפסיקו להפיץ שקרים, תפסיקו לרכל. אתם לא יודעים איך מילה אחת שלכם יכולה להשפיע על מישהו".

"אז אם יש לכם משהו להגיד-תפרגנו, תאהבו, תחזקו ותעזרו לחלש מכם. אני ניצחתי! ואני מנצחת כל יום משהו שמלווה אותי כל החיים. ולא סתם בחרתי לקעקע בכתב היד שלי את המילה הזו שמלווה אותי כל יום ומזכירה לי להיות חזקה ולבחור בטוב ולא ברע. כי יש לנו בחירה כל יום. תבחרו להיות טובים".

אלכסה דול (צילום: עופר חן)
אלכסה דול (צילום: עופר חן)