מגי טביבי אמנם יצאה בשלב יחסית מוקדם מבית האח הגדול אבל נראה כי למרות מה שאולי הקהל בבית חושב ומטקבקים כתבו עליה היא ממש מצליחה למנף את הפרסום ומנצלת את דקות התהילה. בתחילת השבוע הצטלמה יוצאת הבית המפורסם לקמפיין חדש לחברת אופנה אך יום אחרי נודע לה כי הוא בוטל בעקבות סיכון ביטחון הציבור אבל זה ממש לא עצר אותה.

צלם הפפראצי של TMI נתקל בטביבי והחברות החדשות שלה שני גולדשטיין ובל אגם בקניון בתל אביב, רגע אחרי שיצאו מאימון מפרך. כולן התרגשו מהמעמד המיוחס שזכו לקבל, חייכו ושיתפו פעולה עם עדשת המצלמה. אחרי שהזיעו והשיער שלהם התפרע הבנות החליטו לעצור בחנות איפור כדי לעשות רענון ללוק ואולי בכלל לכבוד עדשת המצלמה.

הכי כיף זה להזיע. שני גולדשטיין, מגי טביבי ואגם בל (צילומים: אמיר מאירי)
הכי כיף זה להזיע. שני גולדשטיין, מגי טביבי ואגם בל (צילומים: אמיר מאירי)


בגלל שטביבי כבר לא על המסך שלכם 24/7 חשבנו שיעניין אותכם לדעת מה היא חושבת על ההתפתחויות האחרונות בבית האח הגדול, שם נמצא בן הזוג שלה אותו הכירה בתוכנית ישראל אוגלבו. אז אם תהיתם בצד של מי היא הייתה אחרי התקרית האלימה בין אלי זרקה לתומר רוטשילד שבסופו של דבר אף הועזב מהבית היא חשפה שהיא "בעד תומר חד משמעית" ובנוגע לסימה בכר, שהצליחה להסיט את דיירי הבית נגד טביבי ואמרה עליה שלא ניתן לתת בה אמון היא העדיפה לשמור על זכות השתיקה. האם היא מנצלת כמו שצריך את דקות התהילה ואיך היא מתמודדת עם הגעגועים לישראל? לכל השיחה, צפו בסרטון שבראש הכתבה.

זהירות במדרגות
זהירות במדרגות

לא זכתה בריאליטי אבל זכתה בגבר
לא זכתה בריאליטי אבל זכתה בגבר

קוקו
קוקו