אייל בעלה של אחת הדיירות הבולטות בבית, מירב ישראל, אליו נחשפנו באחד הפרקים של האח כשנכנס במהלך העונה לבית בנווה אילן בכדי לפגוש את אשתו בחדר ה"אח הגדול", פירסם פוסט מרגש. אייל שבחר לא להיות מעורב ברשתות החברתיות במהלך העונה, נאלץ לקרוא דברים לא מחמיאים על אשתו ששוהה בבית ולשתוק, אבל כשהעלו תמונות של ילדיהם המשותפים לרשתות בצירוף עם טקסט ביקורתי קשה, החליט אייל, לשבור שתיקה ולשתף לראשונה בתחושותיו הקשות.



"מי שלא מכיר אותי שמי אייל (בעלה של מירב). כבר כ- 105 ימים (כולל בידוד) מאז שמירב יצאה לחווית ״האח הגדול״. מי שמכיר אותי יודע שאני לרוב נמצא מאחורי הקלעים כצופה ופחות מתערב ומעורב ברשתות החברתיות. החזקתי מעמד 3 חודשים בלי התערבות יתר אך בחודש האחרון זה מושך אותי למטה. אני ומשפחתי עוברים ״סיוט״ שכולל הטרדות קללות השפלות והודעות נאצה, כמובן ברשתות החברתיות ובניידים".



"דווקא מהמקום הזה אני רוצה להודות לכם אותם מעריצים, תומכים, משפחה שמרימים אותי כל פעם מחדש. לא קל לראות את אישתך מתפרקת לחתיכות כל פעם מחדש" אייל המשיך וסיים בתודות למעריצים.

"אני רוצה להודות לכם, זה לא מובן מאליו, תודה לכם על התמיכה האדירה במירב שלי תודה רבה לכם שאתם בוכים איתה כועסים איתה וכמובן צוחקים איתה. זה הדבר היחידי שמרים אותי- אתם. תודה שאתם נותנים לי לראות את הצד היפה בעם ישראל, אני מבטיח שזה יגמר לא אשכח אותכם, אוהב אותכם ומעריך מכל הלב, אייל ישראל וכמובן מירב".







( צילום: מאינסטגרם של מירב ישראל)
( צילום: מאינסטגרם של מירב ישראל)