לידיעת בן אל תבורי, נראה שבעתיד צפויה לך תחרות קשה מהבית. אחרי התביעה שהכין שימי תבורי לגרושתו אביבה תבורי על לשון הרע ודיבה, הוא נוקט בצעדים נוספים לסיום הסכסוך המשפחתי. למרות הדיווחים השונים על הקרע המשפחתי והנתק בין שימי תבורי לילדיו, התמונה בפועל שונה לגמרי.

הזמר תבורי האב, שהביא לעולם שבעה ילדים, מסתבר נמצא ביחסים טובים עם ארבעה מתוכם ביניהם בתאל, אלעד, אוראל ואריאל כך שהקרע נותר רק עם שלושת ילדיו האחרים בנאל, אלירן ודניאל. לאחרונה החליט שימי בעידודה ובתמיכתה של אשתו יהודית באומן ליצור קשר עם בנו הקטן אלעד ולחדש עימו את היחסים ושימי אף נכח בחתונתו של אלעד שנישא לפני כשנה לבחירת ליבו, אך היות שאשתו יהודית לא הוזמנה הוא עזב מיד אחרי טקס החופה.

שימי ויהודית (צילום: אור גפן)
שימי ויהודית (צילום: אור גפן)


השיחה בין שימי לאלעד הייתה חיובית משני הצדדים והשניים הותירו משקעים מאחור ופתחו דף חדש. בעקבות חידוש הקשר החליט שימי גם לקחת תחת חסותו את אלעד ולעזור לו לטפח קריירה מוזיקלית. לטענתו, אלעד הוא הבן עם היכולות הווקאליות הטובות ביותר מבני המשפחה כך שבימים האחרונים ערך תבורי מספר פניות לאנשי מפתח בתעשיית המוזיקה הים תיכונית, בין היתר לאנשיו של ירון אילן, במטרה לטפח לאלעד קריירה מוזיקלית.

אלעד תבורי (צילום: אור גפן)
אלעד תבורי (צילום: אור גפן)

שימי תבורי מסרב בתגובה: "אני שמח שהוא חזר להיות איתנו בקשר, לדעתי יש לו איכויות ווקאליות הכי טובות מבין כל הילדים. אני רוצה שהוא יפתח קריירה מוזיקלית כי הוא יצליח".

יהודית מסרה:"הוא ילד מאד טוב ורגיש, הוא לא אוהב מלחמות ולא אוהב להתערב. לדעתי הוא יהיה האייל גולן הבא. שימי מתחיל לקחת יוזמות ולא בגלל שאף אחד מכריח אותו, אלא זה בא מרצון שלו".