עוד לא חלפה יממה שלמה מאז יצאו אביבית בר זוהר, אליאב רחמים וישראל אוגלבו מבית האח הגדול והם כבר חוגגים את החיים! אחרי שבערב הגמר חבריו של אוגלבו חגגו לו את הזכייה ב"יאסו", הגיע תורם של בר זוהר ורחמים להרים מסיבה.  בר זוהר, שהגיעה למקום השלישי והמכובד חגגה אירוע נוצץ בביתו של גיא צור, אחד מעובדי מועצת העיר רחובות וכל החברים מהתוכנית התייצבו להרים לדיווה של הבית. בין המשמחים בלטו אלי זרקה, לירז אסייג, רועי קורנבלום, עמוס חלפון, נטע ברזני וגם זוכה האח הגדול ישראל אוגלבו שפקד את המקום באיחור וזכה למחיאות כפיים סוערות עם כניסתו לאירוע.

הייתם מצפים לראות כניסה רשמית על שטיח אדום של הזוג אוגלבו ומגי טביבי, אך זוכה האח הגדול הגיע בגפו בזמן שבת הזוג שלו העבירה את שעות הערב המוקדמות שלה במפגש הרמת כוסית של רון חולדאי, האם אלה סימנים ראשונים לקשר שלא ישרוד בחיים שבחוץ? אז מלבד מגי, שהוזמנה אך לא הגיעה היו כאלו שכלל לא קיבלו הודעה על החגיגה כמו החברה לשעבר אדל בספלוב שבמקום לבלות עם החברים מהבית העבירה את הערב בסליחות בכותל המערבי, הדיירות מהבית סימה בכר וגם מירב ישראל למרות שהשתיים התפייסו בשבועיים האחרונים בבית.


אלי זרקה, עמוס חלפון ולירז אסייג (צילום: אינסטגרם)
אלי זרקה, עמוס חלפון ולירז אסייג (צילום: אינסטגרם)



בתום החגיגות פרשו המוזמנים לחגיגות הזכייה של המקום השני, אליאב רחמים שנערכו בקרית גת. התייצבו לפרגן לרחמים אלי זרקה, דניאל גרינברג, עמוס חלפון וגם ברזני שהגיעה לפרגן לגבר שמשך את תשומת ליבה בבית, אלא שאולי לאכזבתו של הפיינליסט היא הגיעה לחגיגות של רחמים עם בן זוגה הטרי אותו חשפנו כאן ב- TMI לראשונה.



 

A post shared by E L I A V (@king_eliav_rahamim) on