הזוכה הטרי של "האח הגדול" ישראל אוגלבו כבר הספיק לתת אין ספור ראיונות, ערך מסיבות חזרה ועכשיו שהטירוף קצת נרגע הגיע הזמן להתיישב על הטלפון ולחזור לתפעל את החשבונות שלו ברשתות החברתיות. אז מאיפה מתחילים כשבטח יש לו מיליון הודעות ממעריצים והרבה חברים חדשים לעקוב אחריהם (כמו מגי טביבי בת הזוג שלו למשל?)? אז לפני כל הבלאגן, כפי שרבים לפניו כבר עשו- דבר ראשון פוסט תודה כללי לכל מי שתמך.

בפוסט קצר וקולע שהעלה לאינסטגרם כתב אוגלבו: "וואוו מאיפה מתחילים. ראשית ולפני הכל תודה לכם, תודה ענקית. הכל בזכות האהבה שלכם וזה שעקבתם ובחרתם כל פעם מחדש. לפני ארבעה חודשים יצאתי למסע "האח הגדול" מבולבל עם המון מחשבות איך יהיה ומה יהיה. זכיתי, לא רק בכסף, זכיתי בחברים לכל החיים וזכיתי בכם. שום דבר לא מובן מאליו. אני עוד מעכל את החוויה ומקבל את האנרגיות המדהימות שלכם. בזכותכם ורק בזכותכם קיבלתי את הכח לשים את חוויות העבר שלי מאחורי ולהמשיך לצעוד קדימה עם ראש מורם. תודה ענקית".

רגע הזכייה. ישראל אוגלבו (צילום: מיכה לבוטון)
רגע הזכייה. ישראל אוגלבו (צילום: מיכה לבוטון)


אוגלבו שמחזיק חשבון אינסטגרם עם מאה וחמישים אלף עוקבים ומעריצים נלהבים, עוקב אחר קמצוץ של אנשים, שברגע כתיבת האייטם עמד על 20 כשביניהם אביבית בר זוהר, מריה דומרק ותמי מונטג וכן, הוא לא עקב אחרי מגי טביבי. אחרי פניה של TMI לשניים ולאחר שעלתה הכתבה, אוגלבו החל לעקוב אחר טביבי.

מטביבי טרם התקבלה תגובה אך מגולן אלגבלי, חברו הטוב של ישראל שניהל לו עד עכשיו את העמוד נמסר: "אני תפעלתי לישראל את האינסטגרם מהיום הראשון וככה יצא. עקבתי אחריה מהחשבון האישי שלי והרגיש לי מוזר לעקוב אחריה גם מישראל ולראות כל פעם פעמיים את אותם הפוסטים וככה זה יצא". רק נציין שאחרי בדיקה קצרה, ישראל חזר לתפעל בעצמו את האינסטגרם וגולן אלגבלי כלל לא עוקב אחרי טביבי. אז מה קורה שם? מבטיחים להמשיך לעקוב ולעדכן.

מה קורה שם? מגי וישראל (צילום:אביב חופי)
מה קורה שם? מגי וישראל (צילום:אביב חופי)