בן אל תבורי כועס.  הזמר העביר את יום כיפור בכאבים רבים, לאחר שסבל משקדים נפוחים ובלי יכולת לדבר. הוא המתין לצאת יום כיפור והבהיל את עצמו לבית החולים תל השומר, שם לטענתו, הוא זכה ליחס נוראי מה שגרם לו לעזוב את בית החולים תוך דקות ספורות מבלי לקבל סיוע רפואי.

את טענותיו העלה לסטורי: "לא יאומן, באמת שלא יאומן. אולי בין הפעמים היחידות שיוצא לי להיות בבית החולים בשביל עצמי ולא בשביל מישהו אחר. כל הזמן אני שומע סיפורים על מכות פה ומריבות שם ולא באמת יחסתי לזה חשיבות. אחרי כיפור כ"כ קשה עם שקדים שהתנפחו לגודל הראש שלי ואי יכולת יכולת לדבר, לשתות ולנשום, רצתי לבית החולים שיבא שבתל השומר. חייב לציין שהיחס שם נוראי. לא אפרט יותר מדי, רק אגיד שברגע שהגעתי לא עברו 3 שניות וכבר הלכתי משם. ועוד לחשוב ששם רציתי ללדת את הבן שלי. זוועה. מצטער ששיתפתי אתכם, הייתי חייב. נחכה למחר ונלך לרופא נורמלי".

הסטורי העצבני של בן אל. צילום מסך: אינסטגרם
הסטורי העצבני של בן אל. צילום מסך: אינסטגרם



הפוסט שפרסם הזמר גרר לא מעט תגובות קשות ביניהן: "חצוף. אתה לא סלב. אתה מודע לזה שיש מאות מטופלים עם צאת יום כיפור? מגיע לך איזה יחס מיוחד? לך לרופא פרטי אני בטוח שכסף לא חסר לך".

תבורי לא נותר חייב והגיב למטקבק: "מישהו דיבר על כסף? מישהו אמר שלא ניסיתי ללכת לרופא פרטי? שנאת חינם. תשמור אותה לעצמך, אל תוציא על אנשים. וסתם לידע כללי לא היו שם אנשים אולי שניים, אז אם אתה לא יודע את הסיפור או לא יודע לקרוא, תלמד לכבד את האחר לא משנה מה הוא אומר".

הטוקבק הכועס והתגובה. צילום מסך: אינסטגרם
הטוקבק הכועס והתגובה. צילום מסך: אינסטגרם


מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "ברוח ימי הסליחות אנו מתנצלים מראש ומבלי להכיר את פרטי האירוע בפני תבורי ויתר המטופלים שהגיעו למיון החדשני על מנת לקבל את הטיפול המקצועי והמסור של שיבא. אנו פונים לתבורי, כמו לכלל המטופלים,  לפנות אלינו במקרים מסוג זה, באופן אישי, על מנת לקבל את פרטי המקרה".