עדי שילון מנהלת חיים שקטים הרחק מהביצה התל אביבית והרחק מגבולות ישראל באופן כללי. מאז נישאה לשחקן יוסף סוויד במרץ האחרון בחתונה אינטימית בברלין עזבה שילון את הארץ ועברה לגור יחד עם בעלה הטרי בעיר הגרמנית.

עם המעבר למדינה אחרת, שילון מחקה את מספר הנייד הישראלי שברשותה וחבריה הקרובים כבר עודכנו במספר הטלפון הגרמני שברשותה. מי שלא עודכן, ממשיך לנהל איתה שיחות בוואטס אפ עם מספר הטלפון הישראלי הישן שהיה ברשותה שנמצא כיום בבעלות אזרח ישראלי אנונימי שאין לו אף קשר למנחה הישראלית.



אלא שבמקום לשנות תמונה בחשבון שלו ולהתנהל עם המספר החדש שברשותו מסתמן שנוח לו להמשיך להזדהות בשם האושייה מפורסמת והוא ממשיך להשתמש בתמונתה של שילון וממשיך לנהל שיחות בשמה עם כל הפונים הלא מעודכנים.

אז כל מי שאולי חשב שהוא מנהל שיחות אישיות עם המנחה, צר לנו לעדכן שמדובר במתחזה שעונה בשמה ומשתעשע מעצם הרעיון שהוא דמות מוכרת וידועה. שילון כבר פנתה לרשת הסלולרית לפני מספר חודשים אך אותו מתחזה ממשיך כבר למעלה מחמישה חודשים להשתמש בזהותה של השחקנית.

שילון הודיעה ברשתות החברתיות לכל חבריה ומסרה: "טוב לצערי נראה שהסיפור המתיש הזה לא הסתיים. אין לי מספר ישראלי מאפריל האחרון, אם דיברתם איתי בוואטס אפ מאז, זאת לא אני, מדובר במתחזה. מחקתי את המספר ברגע שגיליתי את זה, באפריל, אבל מסתבר שאותו תת אדם משתמש בזהות שלי בוואטסאפ. אם דיברתם עם אותו מתחזה, בבקשה עדכנו אותי"

עדי שילון (צילום: רפי דלויה)
עדי שילון (צילום: רפי דלויה)