חוזרים לשגרה והעדכונים על עונת האח הגדול VIP ממשיכים לזרום: בעוד כחודשיים ייפתחו שוב דלתות הבית והליהוקים נמצאים בעיצומם! אז כבר קראתם כאן שיואב אליאסי הנודע בשם הצל, אמיר חצרוני, הלנה עמרם ופליקס חלפון נמצאים במשא ומתן עם הפקת האח הגדול ולאחרונה גם אהובה אלפרון, אורית פוקס ואביבה תבורי קיבלו פנייה.

העונה צפויים להיכנס לבית האח הגדול 13 דיירים חדשים ומפורסמים שידועים לקהל הרחב כדמויות פרובוקטיביות ושנויות במחלוקת. בין השמות הנוספים שעלו בשולחן מקבלי ההחלטות וטרם קיבלו פנייה אישית עלה גם שמו של כוכב הפורנו ובמאי סרטי הפורנוגרפיה היהודי אמריקאי רון ג'רמי תושב לונג איילנד, כמו כן גם עלה שמה של הסטנדאפיטסית המתחילה מור חן.

גם שמו של הראפר רון נשר עלה, נשר למי שלא מעודכן הוא הצ'ילבה המיתולוגי של סטטיק ובן אל. דייר נוסף ושנוי במחלוקת שנמצא במו"מ לכניסה לבית ואם ייכנס יעשה בלאגן הוא יוליאן לוינסון. שמו של לוינסון נקשר במרבית מהדיירים שקיבלו פניות לאח הגדול. לוינסון שידוע כמתחזה וממציא סיפורים שלא נבראו בכדי להיכנס למדורי הבידור עומד מאחורי הרעיון הקיקיוני של מכירת הכלייה של הלנה עמרם, עומד מאחורי ההיריון המדומה שלו עם אורית פוקס, וניסה להפיל את הצל כשהתחזה לפעיל מרצ.


בקרוב תנהל שיחות עם האח? אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)
בקרוב תנהל שיחות עם האח? אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)

אם לא יהיו שינויים, העונה צפויה לשדר סה"כ 16 פרקים פלוס מינוס שיתפרסו על פני כמעט חודשיים להבדיל מעונות ה-VIP הקודמות שצולמו במהלך חודש ימים בלבד. אם תהיתם איך יראה הבית הכי מפורסם במדינה בעונת המפורסמים נעדכן כי בית האח הגדול יישאר כמו בעונה הקודמת בה הוכרז ישראל אוגלבו כמנצח העונה, למעט שינויים קטנים שקשורים בעיצוב ודקורציה.

להבדיל מהעונה הקודמת שלא הניבה את התוצאות הרצויות מבחינת נתוני רייטינג, סמנכ"ל התוכן החדש של "רשת" עמי גלאם יהיה מעורב בכל הליכי הליהוק וקבלת ההחלטות.

מהפקת התכנית נמסר: אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של האח הגדול . כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה

ישראל אוגלבו (צילום: אביב חופי)
ישראל אוגלבו (צילום: אביב חופי)