חודש וחצי חלפו מרגע שיצא ישראל אוגלבו כמנצח העונה האחרונה של "האח הגדול". מאז הוא הספיק לפרק את מערכת היחסים עם מגי טביבי, להודיע למעריצים כי הם נותרו בקשרי חברות טובה, ולהיבחר כפרזנטור החדש של "רנואר" לצד כוכבים כמו ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה. אבל אם חשבתם שהתהילה והצ'ק של המיליון שקלים הם הדבר היחיד החדש בחייו אתם טועים, כי לישראל יש אהבה חדשה.

נראה שבבכדי להקל על הפרידה מטביבי ולהתרגל לבית קצת יותר ריק ממה שהוא מכיר, אימץ אוגלבו כלב קטן שיחמם את מיטתו בלילות. אוגלבו שמתגורר כרגע בשותפות עם חברו הטוב, החליט שהגיע הזמן להשתמש בכספי הזכייה ומתכנן בקרוב לחפש אחר דירה בשכירות בתל אביב על מנת להתגורר בגפו, כמובן עם החבר על ארבע החדש שלו.

הורס. ישראל אוגלבו (צילום: לנס הפקות)
הורס. ישראל אוגלבו (צילום: לנס הפקות)


אתמול בצילומים לקמפיין החורף של רנואר פגש אוגלבו את הפרנזטורים ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלביה ובכך התנסה בפעם הראשונה בסט עם כוכבים נוספים. צמד האקסים הטריים מדר וברקאי גם הם נפגשו על הסט, אומנם לא נרשמה התעלמות בין צמד האקסים אך הם ניסו לשמור על מרחק.

מאז הפרידה המתוקשרת, נראה כי מדר המשיכה לגמרי הלאה, כי לפני מספר ימים היא נחתה בארץ מניו יורק ביחד עם החבר החדש ריצ'י עקיבא, עימו היא מנהלת זוגיות מזה כחודשיים. כעת מסתמן כי הקשר יותר רציני ממה שחשבנו כי מדר החליטה להעביר הילוך ביחסים וערכה מפגש הכרות בין החבר האמריקאי שמבוגר ממנה ב- 20 שנה להוריה . בשישי הקרוב צפויה מדר לעלות על טסיה חזרה לניו יורק ביחד עם הבוייפרנד הטרי.

עם החברים החדשים. ישראל עם ניבר מדר וגפן ברקאי
עם החברים החדשים. ישראל עם ניבר מדר וגפן ברקאי

עם יעל שלבייה
עם יעל שלבייה

החבורה היפה
החבורה היפה