הרבה דפיקות לב, אך בעיקר אנחת רווחה יצאו היום (רביעי) מכיוונה של אשת התקשורת, ג'ודי ניר מוזס שלום, שפתחה את היום בטיפול פנים ומשם המשיכה לארוחת צהריים עם חברות  במסעדת דגים בנמל תל אביב. אלא שהבילוי נגמר בצורה שאף אחד לא ציפה לה, לאחר שג'ודי ניר מוזס התעלפה וגרמה לפאניקה ובהלה בקרב חברותיה והסועדים במקום.

הסיבה - בעוד מוזס התענגה על ראש הדג שהוגש לה, אחת מהעצמות נתקעה לה בגרונה ואשת התקשורת כ"כ נבהלה, עד שהביאה את עצמה לכדי עילפון. אמבולנס הוזמן מיד למסעדה ופרמידיק שטיפל בה במקום דאג לשלוף לה את העצם התקועה ולאושש אותה ממצבה. סוף טוב הכל טוב, למוזס שלום, שלום.



כאשר הידיעה נודעה לאתר TMI, התקשרנו לשאול לשלומה וג'ודי ביקשה שלא לפרסם את העניין כדי לא להלחיץ את בני משפחתה, ונעתרנו. לאחר שהעניין כבר יצא החוצה, סיפרה ג'ודי את שאירע לה בטוויטר, וגם מתחה ביקורת על מי שלא שמר על פרטיותה: "אז ישבתי בבני הדייג המסעדה האהובה עליי וכאוכלת ראשים ידועה התחלתי לאכול את ראש הדג ועצם אחת החליטה להיתקע לי ממש בגרון/ושט. כלנו נבהלנו בעיקר אני אבל בסוף פרמדיק מקסים הצליח לחלצה. סוף טוב הכל טוב. היה מלחיץ.
"וחוץ מזה זה ממש לא לעניין לפרסם בלי תגובה את עניין האמבולנס. יש לי חמישה ילדים שנכנסו לחרדות מטורפות כי כלם שלחו להם ואני לא סיפרתי כי התאוששתי מיד ולא רציתי להלחיץ, אם מתכוננים לפרסם תודיעו תנו לפחות להגיד לילדים קודם".