מריה דומרק ממשיכה את הדיאלוג עם העוקבים שלה ובסוף השבוע האחרון העלתה סרטון שלה עם בגד גוף חושפני בתנועות חושניות והוסיפה כיתוב ארוך על כך שהיא מודעת לזה שהיא עומדת לספוג תגובות רעות וקללות בעקבות הסרטון ששיתפה ובעקבות ההחלטה להיפרד מבועז ואכן התגובות הקשות כפי שציפתה מיהרו להגיע.

אחת כתבה: "מחפשת כל היום יחס זה כבר בלתי נסבל דוחה שאת", אחר כתב: "עוד לא החלטתי אם את דוחה או מזעזעת", "את חייבת להפסיק לצאת מסכנה מול התקשורת כי את לא. שחררי. נמאס לשמוע אותך מתמסכנת בפוסטים ארוכים" ועוד.



בעוד שהייתם מצפים שרועי קורנבלום ייחלץ לעזרת זוגתו, מי שדווקא יצא להגנתה של דומרק הוא לא אחר מהאקס הטרי בועז יוסף אותו בחרה לעזוב לטובת זוגיות עם הדייר מבית "האח הגדול". באופן מפתיע יוסף העלה בעצמו פוסט וכתב: "אני יודע שזה נשמע מוזר ואפילו קצת הזוי שאני מנסה לעצור את מסע השיימינג שהיא עוברת, תאמינו או לא כואב לי. אני לא רוצה שהיא תעבור את מה שאני עברתי. אם אתם אוהבים אותי, הפסיקו את הטוקבקים הרעים נגדה תנו לה לפרוח ולהגשים חלומות. היא עברה ילדות לא פשוטה, עברנו אותה יחד יד ביד. מריה היא אדם מקסים כולנו עושים טעויות והגיע הזמן לסלוח. אני יודע שהבקשה שלי מוזרה אבל היא חיכתה לרגע הזה המון זמן, תנו לה ליהנות מהעשייה שלה ואחלו לה בהצלחה".