מאיה בוסקילה, הזמרת עם הקול הגדול, התייצבה הבוקר (שני) באירוע של חברת "מגנוליה" ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית שהשיקו את הפרויקט המשותף "שמש של תקווה", ימים ספורים אחרי שנבחנה לעונה החדשה של "הכוכב הבא" במטרה לייצג את ישראל באירוויזיון הבא שייערך בארץ.

מיותר להזכיר שמי שמנחה את הריאליטי המצליח הוא לא אחר מאסי עזר שהיה עד לפני מספר שנים חברה הטוב של בוסקילה אך יחסיהם עלו לפני מספר שנים על שרטון. כשנשאלה הבוקר בוסקילה על המפגש המחודש עם עזר השיבה: "אין צורך בסולחה, כל פעם שאני רואה אותו הוא ממיס אותי, לפני שלוש שנים הוצאתי כמו מרוקאית מה שהיה לי על הלב ועכשיו אני רגועה".

מאיה בוסקילה (צילומים: רפי דלויה)
מאיה בוסקילה (צילומים: רפי דלויה)


נזכיר, כי לפני כשנתיים וחצי בוסקילה הטיחה בעזר שהוא "ילד קטן וחמוד שבגיל 36 מחפש פרובוקציות כמו ילד בן 12" והוסיפה "אני חושבת שהוא קצת איבד את זה כנראה שהפריים טיים מעלה לאנשים את השתן לראש, יש משהו בקטע הזה שממליכים אותך וקשה לך להישאר צנוע". עזר לא נותר אז חייב והשיב :"מאיה ואני התחברנו בתקופה שהיא עברה את תהליך ההיפרדות הקשה מרוברטו. ליבי יצא אליה עד שיום אחד ניסתי להביע את דעתי על משהו וחטפתי ממנה צרחות, שם הבנתי שהקשר הסתיים. כזאת מאיה, ואת זה יגיד לך כל מי שמכיר אותה, לא מוכנה לקבל ביקורת , רוצה רק לשמוע שהיא נהדרת וצודקת".

עוד הגיעו לבית קנדינוף על מנת להביע הזדהות ולתמוך בנפגעות תקיפה מינית, ביניהן: יעל בר זוהר, אורנה בנאי, חנה לסלאו, מאיה בוסקילה, עדי הימלבלוי, דנה פרידר, לי ברקוביץ, דנה זרמון, שחר פאר, דנה ברגר שעלתה לשיר ועוד

דנה זרמון
דנה זרמון

עדי הימלבלוי
עדי הימלבלוי

דנה פרידר ויעל בר זוהר
דנה פרידר ויעל בר זוהר