אתמול קראתם כאן ב-TMI כי הזמר המצליח והחצי מהצמד 'סטטיק ובן אל' הגיע בבוקר לבית החולים לאחר שחש ברע וסבל מחום גבוה. סטטיק שהה שעות רבות במיון ולאחר שעבר סדקת בדיקות גילו הרופאים כי הזמר סובל מדלקת ריאות חריפה. לאור מצבו הרפואי לא יכל הזמר להגיע לאירוע הברית שחגג הפרטנר שלו בן אל תבורי לבנו הטרי תו פרינס והוא שלח לו ברכות ואיחולים דרך הרשתות. היום הוא כבר התאושש והתייצב במאורע אחר, מרגש לא פחות שאין סיכוי שיכל לפספס.

למרות שנאלץ להיעדר מהאירוע החשוב בחייו של תבורי, סטטיק לא ויתר על יום צילומים שנקבע מזמן וברגעים אלה ממש הוא שוהה על סט הצילומים כשלצידו דואגת לו בת הזוג שרית פולק, לקליפ חדש שמיועד לקריירה החדש שהצמד מנסה למנף בארה"ב. בזמן שישנתם, למען דיוק בשש בבוקר, החליט סטטיק לשתף עם עוקביו תמונה שלו סובל לצד פוסט חושפני בו הוא עושה בין היתר חשבון נפש בנוגע למחיר הכבד שהוא משלם לטובת ההצלחה.



"הרבה חושבים שזה עניין של מזל, אחרים יתווכחו שזה עניין של קשרים. המתוחכמים שיגידו שמעורב בזה גם כישרון. אבל מה זה באמת דורש? התמדה והקרבה. היכולת לוותר על המון. לא לישון, לא לנוח, לא לפגוש אנשים, לא לבזבז זמן, לא להתבטל, לא להגיע לאירועים משפחתיים, לפספס רגעים חשובים, לא לצאת כשכל החבר'ה יוצאים ואלו רק כמה מהרגעים. היום אני עומד למבחן: צילום קליפ לארצות הברית כשיש לי חום גבוה ודלקת ריאות. כל היום על הרגליים מחמש בבוקר עם הופעה ישר אחרי. נשמע כמו התלוננות? לי זה נשמע כמו אתגר. מי שמוכן להקריב ולדחוף את עצמו עד קצה היכולת תרתי משמע - הוא זה שמגיע לגדולות. תילחמו עבור החלומות שלכם. הבלתי אפשרי - אפשרי. אין תירוצים בדרך להצליח"

כך זה היה נראה אתמול. סטטיק (צילום: אינסטגרם)
כך זה היה נראה אתמול. סטטיק (צילום: אינסטגרם)