בשישי האחרון דיווחנו לכם כי ההסכם בין זכיינית קשת לזכיינית רשת נחתם סופית, וחברת החדשות נרכשה על ידי קשת תמורת 120 מיליון שקלים שיעוברו לזכיינית רשת. ההכרזה על הרכישה הסופית נעשתה בזמן שכוכבי הזכיינית קשת חגגו באותה עת באירוע תרומה לעמותת "רואים רחוק" שנערכה במרכז ענב בתל אביב.  

יוצרי וכוכבי הזכיינית התייצבו לאירועי ביניהם המנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, יו"ר דריקטוריון קשת דרורית ורטהיים ואופירה אסייג. מולי שגב, יוצר ארץ נהדרת, הכריז כי תוקם קבוצת קומיקאים בשיתוף עם העמותה, אותם צפויים ארץ נהדרת לשלב בהמשך בתוכניתם. בלב האירוע נערך גם פאנל של "כוכבי ארץ נהדרת" בהנחיית ארז טל וכוכבי תוכנית הדגל של הזכיינית, עדי כהן, אייל קיציס וערן זרחוביץ. גם זוכת האירוויזיון שלנו, נטע ברזילי לקחה חלק באירוע וביצעה קאבר יחד עם בוגרי העמותה. 
מנכ"ל קשת, אבי ניר אמר באירוע:"בגופים כלכליים צריכה להיות סיבה כדי שמשהו יתקיים. אם אני רואה את קשת כאורגניזם, פתאום הבנתי שלצד זה יש לנו לב קטן-גדול שפועל בשקט ובקול גדול. הדבר הזה מתקיים כי יש אנשים בקשת שמרגישים את הפעימה הזאת. ואת הפעימה השקטה הזו הרבה אנשים נוספים שמעו, ואנחנו ברי מזל שהם שמעו."
נטע ברזילי. צילום: יוסי אלוני


ארז טל ואייל קיציס. צילום: יוסי אלוני
ארז טל ואייל קיציס. צילום: יוסי אלוני