זה לא חדש שזמרים, שחקנים וידוענים נוהגים להירתם למען מטרות נעלות כמו אירועי צדקה וערבי תרומה לעמותות, שכן זה הדבר היחיד שהם יכולים לתת בלי תמורה כתודה לחשיפה ולאהבת הקהל הרבה שהם זוכים, כשרובם ככולם עושים זאת בלב רחב וביד פתוחה.

כנראה שלמרות הכל יש יוצאי דופן, uיש כאלו שלא יעשו זאת בלי תמורה. "עמותת לב" למען ילדים חולי סרטן הפועלת בצפון הארץ סגרה אירוע התרמה לתחילת חודש מרץ במרכז הקונגרסים בחיפה כשכל ההכנסות של האירוע מרכישות הכרטיסים יעמדו לטובת ילדי העמותה. בעקבות דרישת הקהל שצפוי לקנות את הכרטיסים ולבקשת הילדים החולים, העמותה פנתה לזמרת שרית חדד ומנהליה על מנת שתירתם למופע בהתנדבות אך נתקלו בסירוב.

שרית חדד (צילום: שרון רביבו)
שרית חדד (צילום: שרון רביבו)


מצדה של חדד לא הסכימו להגיע להופיע ללא עלות אך העניקו הנחה מינורית מהמחיר הרגיל שנוהגת לקחת חדד כך שבמקום 120,000 שקלים יאלצו בהפקת האירוע לשלם "רק" מאה אלף, כולל הוצאות הגברה ותאורה. מיותר לציין שמדובר בעמותה שאין לה כספים מיותרים לבזבז וכל הכנסותיה הולכות לרווחת הילדים ולכן הצדיקה ואשת העסקים עטרה חיימוביץ נחלצה לעזרתם של ילדי עמותת לב ותרמה 100,000 שקלים מכיסה הפרטי לטובת קיום המופע של חדד. שואלים את עצמכם למה ההתעקשות להעסיק זמרת שלא מוכנה להירתם למטרה החשובה? ככה זה שלשמח ילדים זו מצווה.

ממשרד נידר עוז תקשורת:״ פעילותה ההתנדבותית של שרית ופעולותיה האישיות אל מול אינסוף גופים, עמותות, בתי חולים ואנשים פרטיים אינם זקוקים לאישור ולתיעוד. המעשים היפים נעשים לאורך כל שנות פעילותה בצנעה ולא אל מול עיני התקשורת״.

מוטי וגנר מנהל פרויקטים עמותת ל"ב להילחם ביחד עמותת הורים לילדים חולי סרטן חיפה והצפון מסר בתגובה: "הדברים שנכתבו אינם מדוייקים לא נתקלנו בסירוב כלשהו. למיטב ידיעתנו קבלנו הנחה ניכרת ולשביעות רצוננו ולמעשה התשלום הינו עבור הגברה, תאורה, הובלה, נגנים וזמרת מלווה. אנו מודים לשרית חדד (שבעצם מתנדבת) ומנהליה על שיתוף הפעולה ושמחים על כך". 

נחלצה לעזרתם. צילום מסך פייסבוק
נחלצה לעזרתם. צילום מסך פייסבוק

כרזת המופע
כרזת המופע