כבר מזה שבועות שאנו מדווחים לכם כי יוצאת "האח הגדול" דניאל גרינברג ואייל גולן מנהלים מערכת יחסים רומנטית אותה הם שמרו בסודיות הרחק מאור הזרקורים אבל בסוף השבוע האחרון הם לגמרי "יצאו מהארון" כשהתייצבו יחד בהופעה של הזמר איתי לוי. אתמול הגיעה גרינברג לאירוע הפתיחה של פרוייקט "צמה של עוצמה" של זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער פאנטן בקניון איילון ברמת גן ודיברה לראשונה על הזוגיות הנוצצת עם הזמר המסלסל.

גרינברג התייצבה באירוע בפעם הראשונה בתור בת הזוג של גולן והסבירה כי הסיבה שהסתירו עד כה מהתקשורת כי הם רצו לשמור על הפרטיות ולהיות בטוחים בזוגיות שלהם לפני שתצא החוצה. כשנשאלה מדוע הפרסומים על הזוגיות יצאו בסמוך לנישואיה של האקסית של אייל גולן, אילנית לוי ואלירז שדה היא השיבה שהתקשורת היא זאת שהוציאה את הזוגיות בעיתוי המדובר והם מבחינתם היו שומרים את העניין בסוד עד היום.

יש לה הסבר טוב. דניאל גרינברג (צילום: אמיר מאירי)
יש לה הסבר טוב. דניאל גרינברג (צילום: אמיר מאירי)


עוד חשפה גרינברג, שנהייתה שם לוהט בסצנת אירועי ההשקה כי היא ואייל מנהלים קשר חברי למעלה משבע שנים, קשר שרק לאחרונה התפתח לרומנטי. ומה לגבי פער הגילאים העצום של 22 שנה בינהם? (גרינברג בת 25 וגולן בן 47) נראה שלה זה ממש לא מפריע ודאגה להוסיף באותה נשימה שהמשפחה שלה מקבלת את העניין ואף מכירה את אייל היטב.

מבוקשת
מבוקשת

צמודים. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)
צמודים. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אינסטגרם)