בעוד שהיו כאלה שהתחילו את המסע המושלם למלדיביים, או כאלה כמו קרן פלס שחששו על חייהם בלב סערה טרופית בתאילנד, יש כאלו שפתחו את סוף השבוע האחרון בהופעת רוק מחשמלת של היהודים שאירחו את אביב גפן ורד בנד במסגרת פסטיבל "גולדסטאר סאונד סיסטם" הנערך מדי שנה בהאנגר 11 בנמל תל אביב. אז מי הגיעה ורקדה בכל הכוח ומי הבריזה והתרחקה מעיניי המצלמות?

בין האורחים שאישרו הגעה לאירוע כבר בתחילת השבוע שעבר, בלטה במיוחד בר רפאלי, שאישרה את הגעתה למופע, אלא שרגע אחרי הפרסומים השונים ברביעי האחרון על החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדה ונגד הוריה, החליטה הטופ מודל לשנות תוכניות ברגע האחרון ולא להגיע למופע בין היתר בכדי להימנע מהתקשורת שוודאי תעוט על ההזדמנות לקבל מהדוגמנית תגובה ראשונה על החלטת הפרקליטות.

לעומתה הגיעה בשיא האנרגיות, מיכל אנסקי שוויתרה על מתחם ה- VIP שהיה מיועד לחשובים בלבד ונטמעה בין המון המעריצים ורקדה כמו אחרונת הגרופיות של הלהקה. עוד בלטו שיר אלמליח נטולת הבן זוג החדש , בת חן סבג שנצפתה שוב בלי החברה אורנה בנאי, אביב אלוש, אלי פיניש, ג'ני צ'רוואני,אודליה הלוי, לירן דנינו, לירן כוהנר וגיא גיאור, קובי אוז, לירז צ'רכי, גלעד שלמור, יאיר שרקי ואחרים. הפסטיבל יימשך גם במהלך השבועות הקרובים, אז יעלו עוד אמנים נבחרים עם אורחים מיוחדים בשיתופי פעולה חדשים, ויחזרו לאלבומי מופת ישנים. בין המופיעים תוכלו למצוא את מוש בן ארי, אביתר בנאי, ריטה, ברי סחרוף, כנסיית השכל ועוד רבים.


צילומים: שוקה כהן