רגע לפני שתתחיל העונה החדשה של "האח הגדול VIP" חגג זוכה העונה האחרונה ישראל אוגלבו את יום הולדתו ה- 28 בבר היאסו בתל אביב, הבית השני שלו. כל החברים מהבית הסגור איתם נותר בקשרי חברות התייצבו להרים לחיים, ביניהם אביבית בר זוהר עם מתנת מתוקה ומוגזמת, מירב ישראל, בר סנדלר, מנחי הדו"ח היומי יעל בר זוהר וקובי מחט, כוכבי האח הגדול מעונות קודמות דנית גרינברג, אורנה דנינו, דודו כהן, מלכת היופי רותם רבי ואחרים.

ילד היום הולדת. ישראל אוגלבו (צילומים: מתן צור)
ילד היום הולדת. ישראל אוגלבו (צילומים: מתן צור)

סופרזה. אביבית בר זוהר וישראל
סופרזה. אביבית בר זוהר וישראל


בלטו בהיעדרן האקסית מהמסך מגי טביבי שכנראה יחסיהם הסתיימו לאור הזוגיות החדשה של אוגלבו, ועוד נעדרה החברה הטרייה של אוגלבו קארין סנדל אבל לא כי לא רצתה להגיע. סנדל נמצאת בימים אלה בצילומי העונה החדשה של "גולסטאריות" אבל פיצתה אותו בפוסט פומבי ארוך ומרגש ברשתות החברתיות:

"אהוב יקר שלי, הבנאדם הכי טהור ומדהים שקיים על פני כדור הארץ. למרות שאתה לא חובב ימי הולדת אתה יודע שבשבילי היום הזה הוא מיוחד. מיוחד כי אתה הגעת לעולם, כי אתה קיים, כי זכיתי להכיר אותך וזכיתי לאהוב אותך אהבה טהורה ועצומה. יש לך לב ענקי, טהור, מלא בטוב. יש בך עוצמה ממגנטת, נתינה אינסופית , ודרייב לטרוף את החיים והעולם. אני פשוט מעריצה את מי ומה שאתה. זה נכון שאתה הבנאדם הכי יפה בעולם כולו אבל היופי החיצוני שלך פשוט מחוויר לעומת היופי הפנימי שלך. אתה הופך את העולם למקום טוב יותר לחיות בו ואתה המתנה הכי גדולה שיכולתי לאחל לעצמי. אתה באמת מדהים. החיוך שלך ממיס אותי כל יום מחדש ואין דבר יותר טוב ומושלם מהעיניים שלך. הראי של הנשמה הטהורה והמושלמת שלך. אני רוצה לאחל לך המון המון מזל טוב, שתגשים את עצמך ותכבוש כל יעד אפשרי, שנאסוף חוויות ביחד במסע שלנו, שנדע לשמור ולהעצים את האהבה שלנו, שנשמור אחד על השנייה תמיד. אתה גוש של קסם ואני מחכה לחגוג לך כמו שצריך וכמו שמגיע לך. אני מבטיחה להזיז הרים בשבילך ולעשות הכל בשביל שתהיה מאושר תמיד עם חיוך על הפנים. אתה האושר שלי כל יום מחדש. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לתאר ושולחת אינסוף נשיקות וחיבוקים מרחוק אמנם אין לנו הרבה תמונות ביחד, אנחנו מעדיפים לחיות את הרגע ולהנות ממה שעומד לנו מול העיניים אבל עבורי התמונה הזאת מסמלת את הכל. יד ביד מול כל העולם הולכים במסע הזה ובעיקר אחריי הלב שלנו. הכי קלישאתי שלי. אבל באמת שאיתך הלב מרגיש שלם."

ניצלו את ההזדמנות לדייט. יעל בר זוהר וקובי מחט
ניצלו את ההזדמנות לדייט. יעל בר זוהר וקובי מחט

באה להרים קרקס. מירב ישראל
באה להרים קרקס. מירב ישראל

בלי דניאל גרינברג הצלע השלישית. בר ורועי סנדלר
בלי דניאל גרינברג הצלע השלישית. בר ורועי סנדלר

ברק שמיר
ברק שמיר

מלכת היופי במיל
מלכת היופי במיל